Gå til innhold

Hva har du spist idag?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er min liste: 2 knekkebrød, et rundstykke med laks, litt fenalår, 2 pannekaker, vannmelon og en rosineske( liten da)...vil ned i vekt, meeeen

 

Anonymous poster hash: 2d4f0...406

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 brødskiver til frokost, 3 ostesmørbrød til veldig sen lunsj, en Lollipop og 4 halve fersken med krem og vaniljesaus (de hadde blitt dårlige :legrine: )

 

Bestemte meg for å droppe middags/kvelds for ikke å få halsbrann. Drakk et stort glass vann i stedet. Fikk halsbrann :legrine:



Anonymous poster hash: 120ea...b7f
Skrevet

En halv porsjon Allevo shake og en halv nøttemuslibardings fra wasa.
Så skal det sies at hodet og halsen går i ett, og har mest lyst til å gråte hver gang jeg svelger :P

Skrevet

5 rugsprø, 1 byggrynslunsj og 2 wraps med laks og ruccola. Pluss et eple og noen sukkerrør pastiller.

 

Er også på slanker'n ;-)

 

Anonymous poster hash: 12085...d03

Skrevet

På slankern men det skeisa litt. En salat og 150 G Helnøtt 😂😂😂

 

Anonymous poster hash: 9897a...482

Skrevet

Nøtter, nutrilettbarer ( vært på farta hele dag) og en kyllingsalat.

Skrevet

- taco wrap fra Big Bite

- liten porsjon lapskaus

- tre store stykker sjokoladekake

- tre brødskiver med smør og hvitost

 

Føler meg veeeeldig sunn i dag. :P

 

Anonymous poster hash: 15dc2...f1f

Skrevet

Frokost: 2 rugsprø med spekeskinke og ost.

Lunch: det samme som frokost

Middag: tai kyllingsuppe

En avokado.

 

Jeg er ikke på slankern så spiser vanlig.

Skrevet

Frokost: brødskive med halv fiskekake, halvt eple. Drikke: te uten søtningsmiddel. Lunsj: en brødskive med gulost, en halv baguett med kyllingsalat, litt druer. Drikke: te og vann. Middag: en halv baguett med kyllingsalat, litt druer, vann til drikke. Utskeielse idag: kroneis. En stor kopp te og noen druer til kvelds.

 

Anonymous poster hash: 48351...884

Skrevet

Tre ostesmørbrød, en liten pizza på Egon og kyllingsalat. Tror jeg må opp og spise noe snart.

Skrevet

Ingenting! Hurtigslanking på gang, bare kaffe og vann. Begynte i går og ned 3 kg allerede👍🏻

 

Anonymous poster hash: 16ed9...d4a

Skrevet

Frokost: En 0% protein yoghurt fra Yoplait med müsli

Mellommåltid: En banan

Sein Lunsj: En liten tallerk med lapskaus

Ettermiddagsmåltid: 3 brødskiver, en med leverpostei og to med nutella

Kvelds: En kroneis og to skåler med fruktsalat og ca 4 ss pisket krem.



Anonymous poster hash: 5ae65...c37
Skrevet

Frokost: En neve nøtter

Lunsj: En halv baguett

Middag: Litt pasta og bacon

Kvelds: Popcorn

Ja, jeg skjemmes...



Anonymous poster hash: bf376...230
Skrevet

To fiskekakeker og brokkoli.

En halv boks dream sorbet is.

 

Så skulle jeg plutselig på nattevakt igjen, sånn går dagene...

 

Anonymous poster hash: c49a0...79f

Skrevet

Ingenting.............eller jo, spiste vel 4 - 5 mandler



Anonymous poster hash: a34bf...792
Skrevet

I går spiste jeg to gulerøtter og litt nøtter (usaltede) og rosiner til frokost

En stor porsjon frokostblanding (Havrefras blandet med All Bran, solsikkefrø, sesamfrø, gresskarkjerner, linfrø og litt tørket frukt) med Cultura Naturell til lunsj

To Wasa Solruta knekkebrød med Go & Mager salami, hvitost, agurk og tomat til middag

En kirsebær-skyr til kvelds.



Anonymous poster hash: d7d87...980

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...