Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 1,5 uke i måneden vil jeg flytte fra min håpløse, egoistiske og lite empatiske mann. Så går det noen dager hvor jeg må bearbeide tankene jeg har tenkt. Deretter er jeg fornøyd med han i to uker. Hvem har egentlig rett? Ja-gris eller nei-gris??? Anonymous poster hash: db001...49a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Haha nå måtte jeg flire litt.. Kjenner meg sånn igjen. Har slitt veldig med pms fra helvete de siste årene. Blitt verre for hvert svangerskap. Begynner allerede dagen etter eggløsning og varer helt til mensen dukker opp. Mister alle følelser for han i disse to ukene. Synes han er ufordragelig og egoistisk, greier ikke å se noen positive sider ved han. Har egentlig bare lyst til å flytte fra han. Så kommer mensen og alle følelsene kommer tilbake. Elsker han som bare det i to uker og så er der på'n igjen. Disse hormonene er ikke til å spøke med nei.. Hehe Nå er jeg så klar over at det IKKE er han, men MEG problemet ligger hos og at det går over igjen så jeg lar det ikke gå utover han. Vi har snakket om det og jeg har forklart han at jeg sliter med pms og at følelsene mine endrer seg når det står på. Har vært veldig klar over at det ikke er HAN og lar det heller ikke gå utover han mens det står på. Jeg har såklart ikke spesielt lyst til å ha sex med han og det blir mindre av dette de to ukene, men det forstår han og presser ikke. Jeg prøver d jeg kan å bite det i meg, men det hender at jeg viser litt irritasjon likevel. Veldig slitsomt å ha det sånn. Jeg har prøvd alt mulig uten å finne noe som hjelper så løsningen min er vel egentlig bare å være mer bevisst på det. :-) Anonymous poster hash: a9dde...b3b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 eg plages og med pms forferdelig, nå er 10 dager til mensen og eg begynner å bli lei og får hodeverk. ikkje det noe hjelp å få?, trodde at det er bare en uke, men nå så eg at dokke har det nesten 2 uker og det tror eg også perioden ble kortere og, før var det 30 dager , men nå er det 26-28 Anonymous poster hash: a6d32...912
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Hoho, det er så drit! Jeg vet innerst inne jeg og, tror jeg, at det er meg og ikke han. Men om det fortsetter sånn så blir jo resultatet at jeg i halve mitt liv har bodd sammen med en mann som jeg ikke liker! Det er ganske ille! Hi Anonymous poster hash: db001...49a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Du som får kortere periode.. Jeg har også gått ned i antall dager. Er nede i 24 nå.. Hi Anonymous poster hash: db001...49a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå