Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jenta mi skulle idag hjem til besteforeldrene sine og være der noen dager. Hun reiser av og til på besøk til besteforeldrene, som en liten ferie. Når vi henta hun i barnehagen og skulle kjøre henne til besteforeldrene, så krangla jeg og mannen høylytt i bilen. Dette har skjedd 2-3 ganger siste uka nå, da jeg er veldig stresset over en bestemt situasjon og ikke tåler så mye. Men uansett.. Vi krangla høylytt og hun ble lei seg. Jeg var veldig hyggelig mot hun ( 5.5 år forresten ) og var veldig glad og positiv, der jeg ga hun all oppmerksomhet, før vi skulle dra fra henne. Men jeg sitter med den dårlige samvittigheten nå, jeg synes synd i henne som har en sånn mor som meg og klarer ikke glede meg over desse dagene. Poenget med turen til besteforeldrene var at jeg skulle få litt fred nå, for det har vært veldig mye siste tiden. Jeg føler meg dårlig som overlater henne til andre når alt er bra, så nå føler jeg meg grusom.. Jeg syns så synd i henne, jeg savner hun sånn og føler meg usikket til å ha barn! Hva dere syns? Ut ifra det jeg forteller, hvordan oppfatter dere meg? Overreagerer jeg? Anonymous poster hash: c1b0d...6b2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg syns dere burde holde dere for god til å krangle høylydt foran barnet i bilen. Alvorlig talt...ta det etterpå uansett hvor stressa du er. Anonymous poster hash: ddf3b...346
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Tvert imot - du tar ansvar ved å la jenta få være hos besteforeldrene slik at du og mannen får tatt tak i det dere trenger å ta tak i. Kan være lurt å ta noen timer på fvk eller lignende, for det er ikke bra at dere krangler høylydt i bilen når barnet er med. Tenk også over trafikksikkerheten - når man krangler høylydt i en bil så har føreren IKKE hovedfokus på bilen og veien. Deres krangling kan føre til en ulykke hvor dere selv, datteren eller andre blir skadet. Ta tak i problemene dine/deres, da viser du/dere ansvar. Vær glad for at jenta sikkert har fine dager hos besteforeldrene - og bruk tiden konstruktivt til å løse problemene. Anonymous poster hash: 1e03b...afb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Ja det er dårlig gjort av deg å krangle høyydt med mannen din i en bil med deres barn baki! Det er ekstremt dårlig gjort, og at det har skjedd tre ganger på en uke, fy fader. Det verste som er er å sitte i bil der noen krangler, hvordan i all verden tror du da en liten unge har det når de to som krangler høylydt ikke bare er voksne mennesker hun overhodet ikke har noen som helst sammenlignbar maktbalanse i forhold til, men disse to er i tillegg mamma og pappa!?! Så hva tror du?? Ta deg sammen. Krangle har dere hele dagen til, ikke gjør det i bilen på vei hit og dit med et barn i baksetet for svarte. Anonymous poster hash: d6880...d0a
Syngensang Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Ja det er dårlig gjort av deg å krangle høyydt med mannen din i en bil med deres barn baki! Det er ekstremt dårlig gjort, og at det har skjedd tre ganger på en uke, fy fader. Det verste som er er å sitte i bil der noen krangler, hvordan i all verden tror du da en liten unge har det når de to som krangler høylydt ikke bare er voksne mennesker hun overhodet ikke har noen som helst sammenlignbar maktbalanse i forhold til, men disse to er i tillegg mamma og pappa!?! Så hva tror du?? Ta deg sammen. Krangle har dere hele dagen til, ikke gjør det i bilen på vei hit og dit med et barn i baksetet for svarte. Anonymous poster hash: d6880...d0a Trur kanskje HI forsto det heilt av seg sjølv gitt, sidan ho har så dårleg samvittigheit. Hi, tenk som ho seier over her at det er lurt at ho får eitpar dagar vekke når det toppar seg for deg.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Ja det er dårlig gjort av deg å krangle høyydt med mannen din i en bil med deres barn baki! Det er ekstremt dårlig gjort, og at det har skjedd tre ganger på en uke, fy fader. Det verste som er er å sitte i bil der noen krangler, hvordan i all verden tror du da en liten unge har det når de to som krangler høylydt ikke bare er voksne mennesker hun overhodet ikke har noen som helst sammenlignbar maktbalanse i forhold til, men disse to er i tillegg mamma og pappa!?! Så hva tror du?? Ta deg sammen. Krangle har dere hele dagen til, ikke gjør det i bilen på vei hit og dit med et barn i baksetet for svarte. Anonymous poster hash: d6880...d0a Alenemamma? Anonymous poster hash: 0fc05...75d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Kan dere virkelig ikke holde kjeft mens ungen er i bilen?! Ærlig talt! Dere genker jo åpenbart ikke på barnets beste, men kun på dere selv! Det var ikke lange tiden til dere skulle vinke farvel til barnet og la henne være hos besteforeldrene, klarer dere virkelig ikke gi opp kranglingen bare under bilturen?! Ta nå å oppføre dere som siviliserte mennesker da! Anonymous poster hash: 78d4f...8c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå