Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har hatt det i 2 uker, går på minipiller som jeg begynte på for 3 uker siden, er det normalt å ha det så lenge? Har bare hatt mensen i 4 dager før.. Anonymous poster hash: e6360...97d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Ingen? Anonymous poster hash: e6360...97d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Det er helt normalt å ha unormale blødninger når man tar hormonpreparater. Les på www.felleskatalogen.no om preparatene du tar og sett deg skikkelig inn i dem. Frem til jeg startet på p-pillen hadde jeg mensen i 5 dager og brun utflod i 2 uker så blødde mer eller mindre i 3 uker. Etter at jeg sluttet på NuvaRing fikk jeg mensen annenhver måned. Hormoner roter med systemet ditt. Anonymous poster hash: 0ae42...d4b
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #4 Skrevet 17. juni 2015 Jeg har hatt det i 2 uker, går på minipiller som jeg begynte på for 3 uker siden, er det normalt å ha det så lenge? Har bare hatt mensen i 4 dager før.. Anonymous poster hash: e6360...97d Jeg hadde mensen i 5 uker, hadde den vanligvis i 3 - 5 dager. Var hos gynekolog og alt var i orden. Hun sa at av og til var bare kroppen sånn uten at det trengte å være noe galt, men at det var lurt at jeg sjekket det. Brukte ikke prevensjon i det hele tatt. Er du bekymret, så ring og få en sjekk Anonymous poster hash: 15a4c...58b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå