Gå til innhold

Hatt mensen så lenge nu


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt det i 2 uker, går på minipiller som jeg begynte på for 3 uker siden, er det normalt å ha det så lenge? Har bare hatt mensen i 4 dager før..

 

Anonymous poster hash: e6360...97d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

 

Anonymous poster hash: e6360...97d

Skrevet

Det er helt normalt å ha unormale blødninger når man tar hormonpreparater. Les på www.felleskatalogen.no om preparatene du tar og sett deg skikkelig inn i dem. Frem til jeg startet på p-pillen hadde jeg mensen i 5 dager og brun utflod i 2 uker så blødde mer eller mindre i 3 uker. Etter at jeg sluttet på NuvaRing fikk jeg mensen annenhver måned. Hormoner roter med systemet ditt.



Anonymous poster hash: 0ae42...d4b
Skrevet

Jeg har hatt det i 2 uker, går på minipiller som jeg begynte på for 3 uker siden, er det normalt å ha det så lenge? Har bare hatt mensen i 4 dager før..

 

Anonymous poster hash: e6360...97d

Jeg hadde mensen i 5 uker, hadde den vanligvis i 3 - 5 dager. Var hos gynekolog og alt var i orden. Hun sa at av og til var bare kroppen sånn uten at det trengte å være noe galt, men at det var lurt at jeg sjekket det. Brukte ikke prevensjon i det hele tatt. Er du bekymret, så ring og få en sjekk

 

Anonymous poster hash: 15a4c...58b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...