Gå til innhold

Baby på 5mnd og barnepass

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og mannen er invitert i 30årsdag, vi har begge lyst til å dra. Vi har en baby på 5mnd og jeg hadde lyst til å ta meg litt vin. Han er en flaskebaby så ammingen er ikke noe problem, er verre med samvittigheten min da.. Men jeg lurer på om jeg burde ha barnevakt her hjemme som passer han, er da veldig redd for at jeg ikke hører han hvis han våkner etter at jeg er kommet hjem å sover hvis han våkner. Selv om jeg ikke blir full av 2-3 glass så sover jeg som en Stein etterpå.. Eller om det lureste er at bestemoren passer han hele natten?

Anonymous poster hash: 11833...305

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke bestemoren sove hos dere da? Så er babyen i kjente omgivelser. Hun tar natt og morgen og du er klar til baby når du står opp.

Anonymous poster hash: 5ac86...b8b

Skrevet

Kan ikke bestemoren sove hos dere da? Så er babyen i kjente omgivelser. Hun tar natt og morgen og du er klar til baby når du står opp.

Anonymous poster hash: 5ac86...b8b

Vi har bare ei seng..men han er vant til å være mye hos bestemor siden mannen jobber på havet så er vi der de ukene han er borte..

Anonymous poster hash: 11833...305

Skrevet

La han være hos bestemor så henter dere han på morgningen når dere er klare i hodet og kjørbar ☺

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...