Gå til innhold

operere bort overflødig hud


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har fjernet overflødig hud etter vektnedgang eller tatt bukplastikk. Vil gjerne høres deres erfaring!)

 

Anonymous poster hash: 09816...a18

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk dekket full bukplastikk og sammensying av delte magemuskler, hadde mye hud etter tvillingsvangerskap og KS.

 

Veldig lang ventetid i det offentlige, så tok en ringerunde til private klinikker i nærheten og spurte om noen fikk refusjon. Fikk fastlegen til å sende henvisning dit. Fikk time bare en mnd senere.

 

Mtp på smerter, var det mye verre enn KS. Men det varierer.

 

Spør hvis det er noemer du lurer på.

 

Anonymous poster hash: c1dcd...673

Skrevet

Fikk dekket full bukplastikk og sammensying av delte magemuskler, hadde mye hud etter tvillingsvangerskap og KS.

Veldig lang ventetid i det offentlige, så tok en ringerunde til private klinikker i nærheten og spurte om noen fikk refusjon. Fikk fastlegen til å sende henvisning dit. Fikk time bare en mnd senere.

Mtp på smerter, var det mye verre enn KS. Men det varierer.

Spør hvis det er noemer du lurer på.Anonymous poster hash: c1dcd...673

Hvordan smerter hadde du, og når kunne du begynne å løfte og leve som normative igjen etter operasjonen?

 

Anonymous poster hash: 09816...a18

Skrevet

Har gjort full bukplastikk pga stort heng etter fem fødsler. Har vel fått de komplikasjoner som man kan få, men det har allikevel vært verdt det. 

Skrevet

 

Fikk dekket full bukplastikk og sammensying av delte magemuskler, hadde mye hud etter tvillingsvangerskap og KS.

Veldig lang ventetid i det offentlige, så tok en ringerunde til private klinikker i nærheten og spurte om noen fikk refusjon. Fikk fastlegen til å sende henvisning dit. Fikk time bare en mnd senere.

Mtp på smerter, var det mye verre enn KS. Men det varierer.

Spør hvis det er noemer du lurer på.Anonymous poster hash: c1dcd...673

Hvordan smerter hadde du, og når kunne du begynne å løfte og leve som normative igjen etter operasjonen?Anonymous poster hash: 09816...a18

Glemte å si at jeg også fettsugde hoftene for best mulig resultat, det betalte jeg selv.

 

Kunne løfte normalt (tvillingene på 1 år) etter ca 6 uker. Svigermor var her på dagtid når pappaen var på jobb, de bor 5 min unna.

 

Brennende smerter, var så ille at jeg fikk Petidin Supp av legen min. Hadde fått Paralgin f og Voltaren der jeg ble operet, men det hadde lite effekt. Andre har veldig god effektav den kombinasjonen. Var helt jævlig de første 4 dagene. Tok bare Paracet og Voltaren etter KS.

 

Anonymous poster hash: c1dcd...673

Skrevet

Har gjort full bukplastikk pga stort heng etter fem fødsler. Har vel fått de komplikasjoner som man kan få, men det har allikevel vært verdt det.

 

Fikk du det dekket? Om ja, hvor lang ventetid? Og hvilke komplikasjoner?

 

Anonymous poster hash: 09816...a18

Skrevet

 

Har gjort full bukplastikk pga stort heng etter fem fødsler. Har vel fått de komplikasjoner som man kan få, men det har allikevel vært verdt det.

Fikk du det dekket? Om ja, hvor lang ventetid? Og hvilke komplikasjoner?

 

Anonymous poster hash: 09816...a18

 

Jeg fikk dekket liten bukplastikk og så dekket jeg opp til full med fettsuging av magen i tillegg.

 

Først ble navlen satt feil, så den havnet halvveis ut mot siden. Fikk rettet opp navlen, da ble den sydd for stramt slik at det kun var et hull på størrelse med en fyrstikk inn. Måtte bruke sprøyte for å rengjøre inni der. Alle gode ting er fem så den siste gangen fikk jeg en flott navle. :danse:

Så fikk jeg kelloid arrvev i det store arret som klødde intenst. Dette måtte til slutt korrigeres, og her fikk jeg da lommer med infeksjon under arret, så det ble ikke seendes veldig pent ut.

 

Men pytt pytt med utseendet. For meg var det viktigste å slippe vondt lukt, sår og eksem under henget. Selv om det ble en reise med noen omveier, så er jeg veldig fornøyd med resultatet, og det skal sies at mine problemer ikke akkurat er vanlig for denne typen operasjon.

Skrevet

 

Fikk dekket full bukplastikk og sammensying av delte magemuskler, hadde mye hud etter tvillingsvangerskap og KS.

Veldig lang ventetid i det offentlige, så tok en ringerunde til private klinikker i nærheten og spurte om noen fikk refusjon. Fikk fastlegen til å sende henvisning dit. Fikk time bare en mnd senere.

Mtp på smerter, var det mye verre enn KS. Men det varierer.

Spør hvis det er noemer du lurer på.Anonymous poster hash: c1dcd...673

Hvordan smerter hadde du, og når kunne du begynne å løfte og leve som normative igjen etter operasjonen?

 

Anonymous poster hash: 09816...a18

Hvordan smerter?

 

HVILKE smerter eller HVA SLAGS smerter

 

 

 

Anonymous poster hash: 088a0...482

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...