Gå til innhold

Hullete klær annenhver dag

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om slitesterke klær? Til toåring.....

Anonymous poster hash: 6d8a8...4e8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor kjøper du klær nå da, som blir så fort hull i?

Anonymous poster hash: 7c70a...c54
Skrevet

Hvor kjøper du klær nå da, som blir så fort hull i? Anonymous poster hash: 7c70a...c54

Hm, pomp de lux, lindex, de vanlige butikkene. Er bukser og strømpebukser det går hull i, og etter få gangers bruk. Aktiv unge...

Skrevet

Dytt

Skrevet

Dette lurer jeg også på. Jeg har en 12-åring.

Anonymous poster hash: 16d7e...58d

Skrevet

jeg har to gutter som sliter noe enormt, spesielt på bukser og sokker.

Det eneste som holder lenge som ikke koster det hvite ut av øyet er dongrien til POP og sokkene derfra.

Etter lang tids bruk kan det bli hull, men da er det godt brukt.

Pomp og hennes har begge mine gutter kunne kommet hjem med hull i etter bare en dags bruk :frustrert::sur:

De er forresten nå straks 9 og 11, og har brukt POP i tre år nå ca :D

Anonymous poster hash: 67a67...d62
Skrevet

Olabukser som ikke har streech i seg holder lengst, men de nekter ungene som er aktive å bruke her i huset.

Hun minste som alltid har vært aktiv og fortsatt er aktiv innså jeg fort at det nyttet ikke å finne klær det ikke ble hull i. For å si at ungen skulle roe seg, ikke få lov til å leke og være så aktiv var ikke aktuelt. Her ble ting med hull lagt i en haug, sendt til mormor med jevne mellomrom for å bli lappet. At klærne nesten var dekt av lapper til slutt var helt greit for meg, for å kjøpe nye klær hele tiden var uaktuelt.

Heldigvis har det roet seg litt med årene, men nå som hun er ti må ting fortsatt til lapping hos mormor. Mormor har laget seg en kurv med lapper til klærne hennes. Lappene må vist være ulike, kan ikke ha alle like mener hun.

Anonymous poster hash: 0609c...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...