Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg gjør det hver dag siden han var utro med meg, syns jeg har full rett til det.. De 3 første årene vi var sammen rørte jeg ikke den, men etter at jeg oppdaget at han var utro så stoler jeg ikke på han å må sjekke den hver dag. Det er hannes feil at han har knust tilliten min til han.. Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg gjør det hver dag siden han var utro med meg, syns jeg har full rett til det.. De 3 første årene vi var sammen rørte jeg ikke den, men etter at jeg oppdaget at han var utro så stoler jeg ikke på han å må sjekke den hver dag. Det er hannes feil at han har knust tilliten min til han.. Anonymous poster hash: 62371...9f4 Når man er i et langvarig forhold, bør det være fritt fram. Her har vi full tilgang til hverandres mobil, Facebook, epost osv. Ingen av oss tar oss bryet med "å snoke", er det noe vi lurer på så spør vi hverandre/ser på. Anonymous poster hash: 9f1f7...a22
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Hva gir det deg å sjekke den? Dersom jeg hadde blitt fersket i utroskap og likevel valgte å fortsette, ville jeg sørget for å skjule sporene mine bedre. Først og fremst anskaffet en egen telefon til formålet. Anonymous poster hash: d0da8...f09
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Vi kaller det ikke å snike. Vi bare bruker hverandres telefoner om hverandre. Jeg er et surrehue uten like, finner jeg ikke min, så tar jeg hans. Er en tom for ladning så brukes den andres. Er jo ikke noe problem å bruke den andre sin om vi skal bruke nettet, sende meldinger eller ringe. Da ser vi jo aktiviteten uten å snike. Jeg forstår forresten at du ikke har tillit til han mer. Jeg forstår derimot ikke hvorfor du blir, det er ikke så mye igjen, er det vel? Tillit, borte vekk. Respekten, borte vekk. Med dette ute av veien, så er det vel ikke så mye å bygge kjærlighet på. 3 år, og du sniker ennå? Det er ikke å snike, det er ikke noe du bør skjule. Om du skjuler det så er det jo enda mindre igjen. Da har han sannsynligvis knekt deg, at du skammer deg, for nå skal dere liksom være lykkelige? At du ikke går være deg, føle som du gjør og gjøre som du gjør. Anonymous poster hash: d3c7c...033
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Ville du synes at det var ok at noen snek på din telefon da? Med trykk på SNEK! Jeg ville hatt problemer med det og synes det er noe smålig og frekt med det. En ting er når man har en avtale om det, enighet. Til og med det synes jeg er rart, hvorfor et behov for å sjekke kjærestens fb og telefon m.m. Høres helt sprøtt ut for meg at man liksom skal ha sånn kontroll over andre. Om noen skulle vært utro ville de jo aldri avslørt det en plass der de har en avtale at partner kan gå å sjekke jevnlig, ei heller når de vet at partner gjør det hele tiden ...merkelige forhold dere er i her inne altså. Anonymous poster hash: a8375...64a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Vi kaller det ikke å snike. Vi bare bruker hverandres telefoner om hverandre. Jeg er et surrehue uten like, finner jeg ikke min, så tar jeg hans. Er en tom for ladning så brukes den andres. Er jo ikke noe problem å bruke den andre sin om vi skal bruke nettet, sende meldinger eller ringe. Da ser vi jo aktiviteten uten å snike. Jeg forstår forresten at du ikke har tillit til han mer. Jeg forstår derimot ikke hvorfor du blir, det er ikke så mye igjen, er det vel? Tillit, borte vekk. Respekten, borte vekk. Med dette ute av veien, så er det vel ikke så mye å bygge kjærlighet på. 3 år, og du sniker ennå? Det er ikke å snike, det er ikke noe du bør skjule. Om du skjuler det så er det jo enda mindre igjen. Da har han sannsynligvis knekt deg, at du skammer deg, for nå skal dere liksom være lykkelige? At du ikke går være deg, føle som du gjør og gjøre som du gjør. Anonymous poster hash: d3c7c...033 Vi har vært i forhold i 3år, akkurat begynnt å snike da jeg fant ut st han var utro.. Siden vi har barn sammen vil jeg prøve å fikse det, og vi er i startfasen av det og blir sikkert å ta lang tid før jeg stoler på han igjen Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Ville du synes at det var ok at noen snek på din telefon da? Med trykk på SNEK! Jeg ville hatt problemer med det og synes det er noe smålig og frekt med det. En ting er når man har en avtale om det, enighet. Til og med det synes jeg er rart, hvorfor et behov for å sjekke kjærestens fb og telefon m.m. Høres helt sprøtt ut for meg at man liksom skal ha sånn kontroll over andre. Om noen skulle vært utro ville de jo aldri avslørt det en plass der de har en avtale at partner kan gå å sjekke jevnlig, ei heller når de vet at partner gjør det hele tiden ...merkelige forhold dere er i her inne altså. Anonymous poster hash: a8375...64a Hadde ikke hatt noe problem med at han snek på min, jeg har ingenting å skjule. Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Ville du synes at det var ok at noen snek på din telefon da? Med trykk på SNEK! Jeg ville hatt problemer med det og synes det er noe smålig og frekt med det. En ting er når man har en avtale om det, enighet. Til og med det synes jeg er rart, hvorfor et behov for å sjekke kjærestens fb og telefon m.m. Høres helt sprøtt ut for meg at man liksom skal ha sånn kontroll over andre. Om noen skulle vært utro ville de jo aldri avslørt det en plass der de har en avtale at partner kan gå å sjekke jevnlig, ei heller når de vet at partner gjør det hele tiden ...merkelige forhold dere er i her inne altså. Anonymous poster hash: a8375...64a Hadde ikke hatt noe problem med at han snek på min, jeg har ingenting å skjule. Anonymous poster hash: 62371...9f4 Nei, det har ikke jeg heller det, problemet er at jeg synes det er patetisk og flaut å snike, hadde jeg oppdaget ham mens han snek på telefonen min vet jeg ikke hva jeg hadde syntes om ham, det er jo så smålig og krekete gjort. Anonymous poster hash: a8375...64a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Ville du synes at det var ok at noen snek på din telefon da? Med trykk på SNEK! Jeg ville hatt problemer med det og synes det er noe smålig og frekt med det. En ting er når man har en avtale om det, enighet. Til og med det synes jeg er rart, hvorfor et behov for å sjekke kjærestens fb og telefon m.m. Høres helt sprøtt ut for meg at man liksom skal ha sånn kontroll over andre. Om noen skulle vært utro ville de jo aldri avslørt det en plass der de har en avtale at partner kan gå å sjekke jevnlig, ei heller når de vet at partner gjør det hele tiden ...merkelige forhold dere er i her inne altså. Anonymous poster hash: a8375...64a Hadde ikke hatt noe problem med at han snek på min, jeg har ingenting å skjule. Anonymous poster hash: 62371...9f4 For vår del har det ingenting med kontroll å gjøre. Vi har ingenting å skjule, derfor ingen problemer med å la den andre se OM det skulle være nødvendig. Om han skaffer seg hemmelig Mail for å være utro, så er det til syvende og sist verst for han. Siden vi faktisk stoler på hverandre slipper vi å sjekke ut samtlige arenaer. Anonymous poster hash: 9f1f7...a22
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Det kommer vel an på hvilken avtale/enighet man har seg imellom. Her er ikke sånt privat, og vi leser hverandres meldinger hvis vi har lyst. Ikke for å kontrollere hverandre, men av nysgjerrighet, kjedsomhet eller hva som helst. Pluss at mannen min er veldig dårlig på å huske å viderebringe beskjeder som er til oss begge da. Anonymous poster hash: 68ac0...6e4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Nei det synes ikke vi er greit. Men vi stoler på hverandre og kan hverandres passord til en del ting. Men vi sjekker aldri hverandres epost/Facebook/mobil (med mindre den andre ber om det, for eksempel da jeg var ute og ikke hadde nettilgang på mobilen og jeg ringte han og ba han sjekke innboksen min) Det har med tillit å gjøre. Anonymous poster hash: 054c8...8e6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Nei det synes ikke vi er greit. Men vi stoler på hverandre og kan hverandres passord til en del ting. Men vi sjekker aldri hverandres epost/Facebook/mobil (med mindre den andre ber om det, for eksempel da jeg var ute og ikke hadde nettilgang på mobilen og jeg ringte han og ba han sjekke innboksen min) Det har med tillit å gjøre. Anonymous poster hash: 054c8...8e6 Jeg hadde jo tillit til han, men den ble brutt når han var utro. Vi sov sammen på sofaen så skulle jeg se hva kl var å trykte på mobiln hans for å se, så hadde han fått melding fra "pappa", så leste jeg bare det som sto på skjermen siden moren hans var innlagt på sykehuset da og tenkte han sendte en oppdatering om henne, men var noe helt annet som stod der, da ba jeg han låse opp mobiln for jeg skulle se hva de hadde snakket om, sånn fant jeg ut om utroskapen.. Før det så så jeg aldri på mobiln hans, jeg stolte 100% på han til da. . Exen hans som han var sammen med i 5år var utro mot han, så han viste hvordan det føltes og trodde aldri han kom til å gjøre det mot meg.. Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Nei det synes ikke vi er greit. Men vi stoler på hverandre og kan hverandres passord til en del ting. Men vi sjekker aldri hverandres epost/Facebook/mobil (med mindre den andre ber om det, for eksempel da jeg var ute og ikke hadde nettilgang på mobilen og jeg ringte han og ba han sjekke innboksen min) Det har med tillit å gjøre. Anonymous poster hash: 054c8...8e6 Jeg hadde jo tillit til han, men den ble brutt når han var utro. Vi sov sammen på sofaen så skulle jeg se hva kl var å trykte på mobiln hans for å se, så hadde han fått melding fra "pappa", så leste jeg bare det som sto på skjermen siden moren hans var innlagt på sykehuset da og tenkte han sendte en oppdatering om henne, men var noe helt annet som stod der, da ba jeg han låse opp mobiln for jeg skulle se hva de hadde snakket om, sånn fant jeg ut om utroskapen.. Før det så så jeg aldri på mobiln hans, jeg stolte 100% på han til da. . Exen hans som han var sammen med i 5år var utro mot han, så han viste hvordan det føltes og trodde aldri han kom til å gjøre det mot meg.. Anonymous poster hash: 62371...9f4 Hvorfor er du sammen med ham da? Om du ikke kan stole på ham og føler du må overvåke ham så skjønner jeg virkelig ikke poenget med det forholdet??!! Det må jo være uhyre stressende å alltid skulle måtte være på jakt etter beviser? Anonymous poster hash: a8375...64a
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Nei det synes ikke vi er greit. Men vi stoler på hverandre og kan hverandres passord til en del ting. Men vi sjekker aldri hverandres epost/Facebook/mobil (med mindre den andre ber om det, for eksempel da jeg var ute og ikke hadde nettilgang på mobilen og jeg ringte han og ba han sjekke innboksen min) Det har med tillit å gjøre. Anonymous poster hash: 054c8...8e6 Jeg hadde jo tillit til han, men den ble brutt når han var utro. Vi sov sammen på sofaen så skulle jeg se hva kl var å trykte på mobiln hans for å se, så hadde han fått melding fra "pappa", så leste jeg bare det som sto på skjermen siden moren hans var innlagt på sykehuset da og tenkte han sendte en oppdatering om henne, men var noe helt annet som stod der, da ba jeg han låse opp mobiln for jeg skulle se hva de hadde snakket om, sånn fant jeg ut om utroskapen.. Før det så så jeg aldri på mobiln hans, jeg stolte 100% på han til da. . Exen hans som han var sammen med i 5år var utro mot han, så han viste hvordan det føltes og trodde aldri han kom til å gjøre det mot meg.. Anonymous poster hash: 62371...9f4 Hvorfor er du sammen med ham da? Om du ikke kan stole på ham og føler du må overvåke ham så skjønner jeg virkelig ikke poenget med det forholdet??!! Det må jo være uhyre stressende å alltid skulle måtte være på jakt etter beviser? Anonymous poster hash: a8375...64a Dette har akkurat skjedd, vi prøver å komme over det siden vi har barn sammen. Men er vanskelig akkurat nå å stole på han, derfor sniker jeg. Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tillater ikke at min samboer sniker i mitt privatliv. Jeg har derfor passord på mobilen,Facebook mail osv. Han har ikke tilgang til noe. Dette er fordi jeg vet han tidligere snek av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: c8094...d19
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #16 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tillater ikke at min samboer sniker i mitt privatliv. Jeg har derfor passord på mobilen,Facebook mail osv. Han har ikke tilgang til noe. Dette er fordi jeg vet han tidligere snek av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: c8094...d19 Ser egentlig ikke problemet med å snike nå.. Privatliv? Er men samboere burde man dele alt og ikke ha noen hemmeligheter! Anonymous poster hash: 62371...9f4
LillaGorilla♥♥ Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde ikke likt det, fordi jeg sender meldinger med nære venninner, og det er ikke alle de meldingene som er ment for noen andre enn meg. Jeg ønsker å ha enkelte ting for meg selv, ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi det som er mellom meg og vennenne mine skal forbli der og fordi jeg ønsker et minimum av privatliv. Mannen kan selvsagt låne telefonen min om han trenger det, men å lese gjennom alt jeg har av mail og meldinger hadde jeg ikke latt ham gjøre. Selv om han aldri vil finne noe uvanlig der. Jeg kan jo selvsagt forstå at du føler behov for å kontrollere dersom han har sviktet din tillit tidligere, men dersom forholdet deres er så svekket at du må kontrollere og sjekke og spionere hele tiden, er det da noe å samle på? Det er ikke bra å være i et forhold der det ikke finnes tillit. Hverken for den ene eller den andre parten.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tillater ikke at min samboer sniker i mitt privatliv. Jeg har derfor passord på mobilen,Facebook mail osv. Han har ikke tilgang til noe. Dette er fordi jeg vet han tidligere snek av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: c8094...d19 Ser egentlig ikke problemet med å snike nå.. Privatliv? Er men samboere burde man dele alt og ikke ha noen hemmeligheter! Anonymous poster hash: 62371...9f4 Hvorfor det? Det høres ut som om du har et kontrollbehov om du tenker sånn. Da jeg var sammen med eksen min var jeg litt sjalu og opptatt av at vi skulle dele alt. Med mannen min som jeg har vært sammen med i ti år er vi trygge på hverandre og har tillit til hverandre. Det innebærer at vi ikke snoker på hverandres ting eller deler ting bare for å dele ting. Hva om han planlegger overraskelsesbursdag til meg eller jeg planlegger julegave til han? Sånne ting. Anonymous poster hash: 054c8...8e6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #19 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tillater ikke at min samboer sniker i mitt privatliv. Jeg har derfor passord på mobilen,Facebook mail osv. Han har ikke tilgang til noe. Dette er fordi jeg vet han tidligere snek av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: c8094...d19 Ser egentlig ikke problemet med å snike nå.. Privatliv? Er men samboere burde man dele alt og ikke ha noen hemmeligheter! Anonymous poster hash: 62371...9f4 Hvorfor det? Det høres ut som om du har et kontrollbehov om du tenker sånn. Da jeg var sammen med eksen min var jeg litt sjalu og opptatt av at vi skulle dele alt. Med mannen min som jeg har vært sammen med i ti år er vi trygge på hverandre og har tillit til hverandre. Det innebærer at vi ikke snoker på hverandres ting eller deler ting bare for å dele ting. Hva om han planlegger overraskelsesbursdag til meg eller jeg planlegger julegave til han? Sånne ting. Anonymous poster hash: 054c8...8e6 Det er det som er poenget mitt også, muligheten er der, men ingen av oss bruker den. Når et par i et forhold begynner å ha passord på mobilen og er veldig nøye med å alltid ha den i lomma, da er det verre. Trenger ikke sjekke selv om man har mulighet. Det går rett og slett ut på å ha tillit til hverandre. Anonymous poster hash: 9f1f7...a22
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #20 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde ikke likt det, fordi jeg sender meldinger med nære venninner, og det er ikke alle de meldingene som er ment for noen andre enn meg. Jeg ønsker å ha enkelte ting for meg selv, ikke fordi jeg har noe å skjule, men fordi det som er mellom meg og vennenne mine skal forbli der og fordi jeg ønsker et minimum av privatliv. Mannen kan selvsagt låne telefonen min om han trenger det, men å lese gjennom alt jeg har av mail og meldinger hadde jeg ikke latt ham gjøre. Selv om han aldri vil finne noe uvanlig der. Jeg kan jo selvsagt forstå at du føler behov for å kontrollere dersom han har sviktet din tillit tidligere, men dersom forholdet deres er så svekket at du må kontrollere og sjekke og spionere hele tiden, er det da noe å samle på? Det er ikke bra å være i et forhold der det ikke finnes tillit. Hverken for den ene eller den andre parten. Jeg ser selvfølgelig ikke på meldingene til bestekompissene hand, jeg vet han ikke snakker med dem om noe sånt for de står kansje klart på at utroskap ikke er ok, han ene ble faktisk så skuffet over st han var utro mot meg at han vurderte å kutte kontakten med han. Anonymous poster hash: 62371...9f4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #21 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tillater ikke at min samboer sniker i mitt privatliv. Jeg har derfor passord på mobilen,Facebook mail osv. Han har ikke tilgang til noe. Dette er fordi jeg vet han tidligere snek av nysgjerrighet. Anonymous poster hash: c8094...d19 Ser egentlig ikke problemet med å snike nå.. Privatliv? Er men samboere burde man dele alt og ikke ha noen hemmeligheter! Anonymous poster hash: 62371...9f4 Nei det Bør man absolutt ikke. Jeg har fortrolige samtaler med mine venninner på tlf og det har min samboer ingenting med. Så nei jeg deler ikke alt med han. Det ville Vært et tillitsbrudd hos mine venninner. Anonymous poster hash: c8094...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå