Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Noen her som har opplevd bivirkninger fra hormonspiral? Jeg har fått så stygg hud etter at den ble satt inn. Hele ryggen og brystet er dekt med store kviser. Jeg hadde aldri noen der før. Nå har jeg blitt ganske så arrete også Ikke har jeg mistet menstruasjonen heller, men jeg blør mindre. Derimot blør jeg lenge, opptil to uker, selv om det bare er pittelitt. Noen som vet om dette vil gå over? Anonymous poster hash: 06a9e...907
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jepp. Jeg blødde sammenhengende i 6 mnd. Da tok jeg den ut igjen. Anonymous poster hash: 241a7...0e9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Jeg har mistet mensen helt Fått rødlig hud i ansiktet Fått masse små kviser på ryggen som klør En del humørsvingninger Har hatt den i snart to år Anonymous poster hash: e3478...6e2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Masse kviser på ryggen! Hadde mensen som vanlig. Og, den forhindret ikke graviditet.. 😉 Anonymous poster hash: 81fe2...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå