Gå til innhold

Hormonspiral og bivirkninger...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har opplevd bivirkninger fra hormonspiral? Jeg har fått så stygg hud etter at den ble satt inn. Hele ryggen og brystet er dekt med store kviser. Jeg hadde aldri noen der før. Nå har jeg blitt ganske så arrete også :(

Ikke har jeg mistet menstruasjonen heller, men jeg blør mindre. Derimot blør jeg lenge, opptil to uker, selv om det bare er pittelitt. Noen som vet om dette vil gå over?



Anonymous poster hash: 06a9e...907
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jepp. Jeg blødde sammenhengende i 6 mnd. Da tok jeg den ut igjen. 



Anonymous poster hash: 241a7...0e9
Skrevet

Jeg har mistet mensen helt

Fått rødlig hud i ansiktet

Fått masse små kviser på ryggen som klør

En del humørsvingninger

 

Har hatt den i snart to år

 

Anonymous poster hash: e3478...6e2

Skrevet

Masse kviser på ryggen!

Hadde mensen som vanlig.

Og, den forhindret ikke graviditet.. 😉

 

Anonymous poster hash: 81fe2...8bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...