Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Er det teit? Har en STOR veranda i tre, har kjøpt ny sittegruppe og den stod utstilt på ett stilig teppe. Aldri hatt teppe ute, og lurer på om det vil se rart ut;) Anonymous poster hash: 712c9...7be
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Er det teit? Har en STOR veranda i tre, har kjøpt ny sittegruppe og den stod utstilt på ett stilig teppe. Aldri hatt teppe ute, og lurer på om det vil se rart ut;) Anonymous poster hash: 712c9...7be Vi har teppe under sittegruppe på terrassen. Har paviljong også, da, slik at dette egentlig er en stue nr. 2 om sommeren. Anonymous poster hash: 898a5...5c4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Nei, det er fint. Kjøpte akkurat teppe til terrassen på Bohus i går. Ble ikke så verst.😊 Anonymous poster hash: 1f1cb...ef4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå