Gå til innhold

søsken som krangler å sloss??

Anbefalte innlegg

Skrevet

mine 2 eldste barn på 10 og 8 er så kranglette.. eldstemann har AD/HD og er til tider direkte ond med søsteren sin. vet ikke hva jeg skal gjøre?? han sparker og slår og kaller henne stygge ting.. hun blir veldig lei seg og gråter og sier at ho kunne ønske han kunne bu en annen plass og at ho hata han. synst de er fælt å høre på.. er de slik de er med søsken eller er de noe galt? han er ellers en blid og god gutt og er kun stygg med søsteren sin..av og til og med sin minste søster på 3. har prøvd å prate med han om de men de går rett utijenn. blir litt frustrert til tider.. har ikke lyst at mine 2 jenter skal bli skadelidende pga hans diagnose og oppførsel. noen med erfaring? har vert ekstra galt noen uker nå..også er de sommerferie i tilegg!!!!

hilsen frustrert sliten mor!!

Anonymous poster hash: fc67c...da8
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søsken krangler og sloss. Helt normalt.

Anonymous poster hash: a0f6c...a35

Skrevet

Har også to på 8 og 10, de oppfører seg IKKE sånn. De krangler av og til, og er uenige (den minste mest) men de sloss ikke, og kaller ikke hverandre ting. Så nei, syns ikke det høres normalt ut...

Anonymous poster hash: 97083...325

Skrevet

de er de eg og tenker at de kan umulig være normalt.. de er jo vold.. jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.. storebror utøver vold på lillesøster..

hi

Skrevet

Kontakt BUP!

Mindre søsken skal ikke gå rundt å være redde i eget hjem.

Anonymous poster hash: e9e69...16e

Skrevet

vi er på bup..

Skrevet

Hvor er dere foreldre da når storebror får "lov" å slåss og skade søstra? Her hos meg praktiserer jeg nesten klegg-metoden..jeg er der heeele tiden og stopper ting mellom mine. Og er dere i tillegg to voksne i huset er det ingen problem å jobbe med dette og skille dem. Dere burde også vurdere å medisinere han om det er så store problemer. Til slutt: Krev tiltak/hjelp fra Bup!

Anonymous poster hash: 7f6f1...7e1
Skrevet

Det høres langt mer voldsomt og ille ut enn det som er normalt. Dette er ikke vanlig søskenkrangling, det er mishandling av lillesøster. Dette må dere bare stoppe. Fungerer ikke noe annet, må dere fotfølge gutten og fysisk hindre ham i å mishandle søstrene. Du skriver at han også av og til bruker vold mot lillesøster på tre år. Dette er langt fra normalt! Stakkars jenter som må vokse opp med vold i hjemmet.

Gi gutten medisiner og sett frimerke på ham, dvs la en voksen følge ham hele tiden, uansett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...