Gå til innhold

Hvordan gå fram og varsle far om flytting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi flytter til ny by. Vil ikke ha noe å si for samvær. Da vi uansett bor i langt fra hverandre.

Hvordan varsle. OK med sms? Hvordan formulere seg?

Anonymous poster hash: b3ed3...f66

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg sendte bare melding på Facebook jeg. Fikk beskjed fra fvk om at det var innafor og at det aksepteres som skriftlig opplysning.

Jeg skrev: vil bare informere om at vi flytter i forbindelse med sommerferien.

Skrevet

Takk for svar. Kjenner jeg gruer meg litt. Han liker å lage problemer. Å få han til å skrive under når vi trengte pass var et mareritt.

Skrevet

Takk for svar. Kjenner jeg gruer meg litt. Han liker å lage problemer. Å få han til å skrive under når vi trengte pass var et mareritt. Anonymous poster hash: b3ed3...f66

Da er vi i samme båt du og jeg.

Vi har ikke noe godt samarbeid, og det var faktisk på et møte på fvk der vi skulle drøfte hvordan samværet og samarbeidet funker jeg spurte terapeuten for jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å informere han der på møtet, samtidig som jeg hadde med meg papirer hvor jeg ønsket han skulle signere å si ifra seg foreldreansvaret. Nettopp fordi han stadig saboterer. F.eks. mtp å få pass til lille.

Det er slitsomt, mange som ikke forstår hvilken stor energilekkasje det er, men å bli stadig sabotert og motarbeidet er tungt.

Jeg føler med deg :)

Skrevet

Takk for svar. Kjenner jeg gruer meg litt. Han liker å lage problemer. Å få han til å skrive under når vi trengte pass var et mareritt. Anonymous poster hash: b3ed3...f66

Da er vi i samme båt du og jeg.

Vi har ikke noe godt samarbeid, og det var faktisk på et møte på fvk der vi skulle drøfte hvordan samværet og samarbeidet funker jeg spurte terapeuten for jeg hadde i utgangspunktet tenkt til å informere han der på møtet, samtidig som jeg hadde med meg papirer hvor jeg ønsket han skulle signere å si ifra seg foreldreansvaret. Nettopp fordi han stadig saboterer. F.eks. mtp å få pass til lille.

Det er slitsomt, mange som ikke forstår hvilken stor energilekkasje det er, men å bli stadig sabotert og motarbeidet er tungt.

Jeg føler med deg :)

Takk for det. Ja man blir utrolig tappet for energi. Det verste som jeg syns er at han setter sine følelser før barnet. Han saboterer hele ferien hennes i fjor sommer. Så nå er jeg blitt mye strengere. Nekter å la han ødelegge for barnet.

Far hadde samværshelg samme helg som det var fotballleir som barnet var påmeldt. Men siden far nektet å bytte helg måtte barnet på samvær

Fikk et gråtende barn hjem for far hadde nemlig jobbet den helgen og barnet hadde sittet mye alene.

Det tillater jeg ikke flere ganger. Og det med godkjennelse fra familievernkontoret.

Så har vi bidraget. Det har det også vært mye tull med. Nå går alt gjennom nav. Deilig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...