Gå til innhold

Sitter du noen gang ...


Anbefalte innlegg

Skrevet

... litt lenger enn høyst nødvendig på do?

 

Jeg gjør, for det får jeg stort sett sitte i fred...

 

Anonymous poster hash: 1a781...c9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg pleide det men nå som er jeg er så gravid får jeg bare vondt i rumpa og hemorroider :'(



Anonymous poster hash: ca5c3...d25
Skrevet

Haha, jaaa! Jeg har ofte "forstoppelse" kun for å få et lite pusterom :P



Anonymous poster hash: 04c92...28c
Skrevet

Hmm,det er fristedet mitt ;) Enste plassen jeg får litt tid for meg selv I løpet av dagen :P

Skrevet

Jupps... Noen ganger gjør jeg det, ungene er 3 og 4 år, er alene med de 14 dager av gangen, mot slutten av de 14 dagene, så kan jeg ta 10 min, enda selve "do besøket" var unna på 1 minutt. Føler ikke at det er galt av meg eller noe, helt greit å få litt tid alene midt på dagen eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...