Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 ... litt lenger enn høyst nødvendig på do? Jeg gjør, for det får jeg stort sett sitte i fred... Anonymous poster hash: 1a781...c9f
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg pleide det men nå som er jeg er så gravid får jeg bare vondt i rumpa og hemorroider :'( Anonymous poster hash: ca5c3...d25
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Haha, jaaa! Jeg har ofte "forstoppelse" kun for å få et lite pusterom Anonymous poster hash: 04c92...28c
mamma_bergen Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Hmm,det er fristedet mitt Enste plassen jeg får litt tid for meg selv I løpet av dagen
<3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Jupps... Noen ganger gjør jeg det, ungene er 3 og 4 år, er alene med de 14 dager av gangen, mot slutten av de 14 dagene, så kan jeg ta 10 min, enda selve "do besøket" var unna på 1 minutt. Føler ikke at det er galt av meg eller noe, helt greit å få litt tid alene midt på dagen eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå