Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Naboen måler huset og kjører på med dænsebænd av elendigste merke. Er det rart man blir syk... Av og til angrer jeg veldig på at vi bor i byggefelt... Unger skråler og leker, det er finere sommerlyder, men jeg blir nesten fysisk dårlig av å måtte høre på hjerte-smerte i to-fjerdedels takt, med innlagt saksofon- eller trekkspillsolo så snart jeg stikker nesa utenfor døra. Hvorfor er det tillatt å lydforurense? Anonymous poster hash: 8f11c...7e4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Naboen måler huset og kjører på med dænsebænd av elendigste merke. Er det rart man blir syk... Av og til angrer jeg veldig på at vi bor i byggefelt... Unger skråler og leker, det er finere sommerlyder, men jeg blir nesten fysisk dårlig av å måtte høre på hjerte-smerte i to-fjerdedels takt, med innlagt saksofon- eller trekkspillsolo så snart jeg stikker nesa utenfor døra. Hvorfor er det tillatt å lydforurense? Anonymous poster hash: 8f11c...7e4 Naboen maler huset, da... Ikke måler... Autocorrect, my ass. Anonymous poster hash: 8f11c...7e4
Gjest Antarctica Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Det er del av en stadig mer påtrengende intimitetskultur, der man skal forholde seg til mer og mer av det som før var forbeholdt privaten. Andres musikkvalg, andres telefonsamtaler, andres kjærlighetssorger og krangler, andres morgentoalett, alt dette vil du måtte se og høre når du f eks går om bord i en buss. No respect. Irriterende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå