Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Ville dere fortalt det til samboeren, om han hadde høy gjeld, samtidig som han sløser penger? Dønn ærlig, tror jeg jeg hadde holdt fred om det, og brukt pengene klokt på utgifter som kom uventet osv.. Kom til å tenke på det her jeg satt og skrapet et flaxlodd, vant 25 kr, så vant inn det jeg brukte på det Anonymous poster hash: a9438...412
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Ja, uten tvil!! Kjæresten min (ikke samboere) har stilt opp masse for meg nå når jeg studerer og har bare lånekassen som inntekt. Ofte han kjøper mat til meg, betaler drivstoff, nye klær/sko til meg osv. Dersom han hadde vært i knipa og jeg hadde levd godt, hadde jeg garantert hjelpet han som han hjelper meg!! Anonymous poster hash: dd909...7bf
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Ja, uten tvil!! Kjæresten min (ikke samboere) har stilt opp masse for meg nå når jeg studerer og har bare lånekassen som inntekt. Ofte han kjøper mat til meg, betaler drivstoff, nye klær/sko til meg osv. Dersom han hadde vært i knipa og jeg hadde levd godt, hadde jeg garantert hjelpet han som han hjelper meg!! Anonymous poster hash: dd909...7bf Tar du det valget ut fra hvordan jeg fremstiller det? Om han hadde hatt høy gjeld, og sløste bort sine penger (altså, ikke gadd å betale noe som helst på gjelda, bare lot det fortsette) Anonymous poster hash: a9438...412
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Ja, på en måte.. På en annen måte nei! Jeg mener kjærester skal støtte og stille opp for hverandre. Hva er vel et forhold dersom man ikke ønsker å hjelpe den andre til det bedre? Men først og fremst hadde jeg ville fått 100% oversikt over økonomien hans. Sørget for at regninger ble betalt og han ikke sløste mer penger fremover. Fått han til å forstå at en slik økonomi ikke fungerer, og at vi SAMMEN skal fikse denne sørpa! Anonymous poster hash: dd909...7bf
<3Barn&Engler<3 Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 10 000? Om han bare kaster bort pengene sine, og lar gjelda fortsette å hope seg opp, tross funksjonell inntekt, så hadde jeg nok ikke fortalt han det.. Da hadde jeg holdt de på sidelinjen, men like fullt brukt de for familiens del; klær/utstyr til ungene, meg og han, faste utgifter for oss, mat osv..Hadde det vært snakk om 100 000 + så hadde jeg nok fortalt han om de og tilbudt han at jeg hadde brukt de på alt felles så langt de rekker, i bytte mot at han brukte den tiden på å betale gjelda si. Det ville jo vært best for familien i sin helhet.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Ja, uten tvil!! Kjæresten min (ikke samboere) har stilt opp masse for meg nå når jeg studerer og har bare lånekassen som inntekt. Ofte han kjøper mat til meg, betaler drivstoff, nye klær/sko til meg osv. Dersom han hadde vært i knipa og jeg hadde levd godt, hadde jeg garantert hjelpet han som han hjelper meg!! Anonymous poster hash: dd909...7bf Tar du det valget ut fra hvordan jeg fremstiller det? Om han hadde hatt høy gjeld, og sløste bort sine penger (altså, ikke gadd å betale noe som helst på gjelda, bare lot det fortsette) Anonymous poster hash: a9438...412 Da hadde jeg ikke giddet være samboeren hans lenger, økonomisk rot tar fra meg nattesøvnen så sånn kunne jeg ikke levd rett og slett. Og jeg hadde nok brukt de 10.000 på å betale noen regninger, satt de inn på billånet eller noe sånt og fortalt han om det etterpå. Anonymous poster hash: ad948...3f2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå