Gå til innhold

Når barnet slutter i liten avd. Hva gjorde dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kjøpte dere? Noe til kun barnets avd, eller noe til hele barnehagen? Tenker å fylle en kurv med noe godt kun til de 3 ansatte på hennes avd. Blir dette feil? Hva hadde dere evt fyllet kurven med!?

Anonymous poster hash: 76649...597

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har pleid å gi en liten oppmerksomhet til de på avdelingen 😊 Et kort og feks en kopp med litt god te eller litt sjokolade😉

Anonymous poster hash: f0649...9f8

Skrevet

De i foreldregruppen har samlet inn penger fra foreldrene på avd og ordner med gave til de 3 ansatte. 

Anonymous poster hash: b30f3...b81
Skrevet

Kjøpt en liten hilsen til hver av de ansatte, har 4 barn og vært gjennom det fire ganger. Har kjøpt f.eks litt eksklusiv konfekt, en god håndkrem, litt fin kaffe/te e.l.

Da siste barnet var ferdig kjøpte jeg en gave til småbarnsavdelingen, gikk på salg i en bokhandel og kjøpte en liten stabel pekebøker, dyrebøker o.l. til dem. Det ble satt veldig stor pris på.

Samme når barna har begynt på skolen og slutter i den store avdelingen, en liten hilsen til hver av de ansatte og når siste barnet er ferdig kommer jeg til å kjøpe en liten ting til avdelingen, et spill, puslespill, bok e.l. de ikke har fra før.

Anonymous poster hash: 9c1a4...949
Skrevet

Tenkte kjøpe en fin kopp til hver fra bolia. Fylle med diverse sjokolade og en god kaffe. Legge noe annet ekstra i kurven... Off.. Hva synes dere? Andre tips?

Skrevet

Tenkte kjøpe en fin kopp til hver fra bolia. Fylle med diverse sjokolade og en god kaffe. Legge noe annet ekstra i kurven... Off.. Hva synes dere? Andre tips?

Kun et år har jeg fått gave av gruppen min, og jeg ble utrolig rørt :) Ofte så er det de som har førskolebarna det blir gitt oppmerksomhet, så vi som ren småbarnavdelig er ganske oversett. Jeg fikk en pakke med et krus jeg bruker ofte, noe sjokolade som ble spist opp med en gang og noe pynteting som jeg ikke aner hvor er. Men det som virkelig betydde noe, var det persolige koselige kortet jeg fikk :) Det var det som ga meg tårer i øyene

Anonymous poster hash: 74d70...e84

Skrevet

Kun et år har jeg fått gave av gruppen min, og jeg ble utrolig rørt :) Ofte så er det de som har førskolebarna det blir gitt oppmerksomhet, så vi som ren småbarnavdelig er ganske oversett. Jeg fikk en pakke med et krus jeg bruker ofte, noe sjokolade som ble spist opp med en gang og noe pynteting som jeg ikke aner hvor er. Men det som virkelig betydde noe, var det persolige koselige kortet jeg fikk :) Det var det som ga meg tårer i øyene

Fikk alle på din avd en ting hver da? Godt tips å lage personlig kort. Takk 😄

Skrevet

Fikk alle på din avd en ting hver da? Godt tips å lage personlig kort. Takk

Alle på min gruppe fikk samme pakken, men forskjellige farger og smaker. Og alle fikk personlige kort

Skrevet

Et kort..

Anonymous poster hash: 5f423...33d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...