Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 hei! For en måned sia hadde jeg sex med en gutt. Jeg hadde akkurat blitt ferdig med mensen 1-2 dager i førveien. Vi var begge fulle og hadde ubeskytta sex. Ca. 2 uker etter, fikk jeg mensen på nytt. Veldig svak mensen og varte i ca 4-5 dager. (har alltid hatt regelmessig mens og syns dette var underlig..) uansett..etter perioden med min andre mens, hadde vi sex på nytt og han kom inni meg 2 ganger. Dagen etter på tok jeg en angrepille! Etter jeg tok angrepillen hadde vi sex på nytt med kondom på, men uheldigvis så sprakk kondomen og det kom litt inni meg på nytt... valgte ikke å ta en ny angrepille i å med at jeg just hadde tatt angrepillen samme dag! idag er det ca 5 dager siden jeg tok den, og jeg føler litt murringer, smerter i nederst av magen (lignende mensensmerter). Kan jeg blitt gravid? Anonymous poster hash: c04e5...f8d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Selvfølgelig! Angrepillen i seg selv fungerer utrolig dårlig som prevensjon! Ta en test om du er bekymret Anonymous poster hash: e47b2...ba9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Du kan jo selvfølgelig ha blitt gravid. Men hvis han kom inni deg samme dag som angrepillen ble tatt så spiller vel ikke det noen rolle? Angrepillen skal jo hindre eggløsning, så hvis du allerede har hatt eggløsning virker ikke angrepillen. Den virker også dårlig på damer som er overvektige. Men angrepillen kan også gi symptomer og klusse med syklus. Så hvis deg er 14 dager siden samleie/angrepille så kan du ta en test nå. Anonymous poster hash: dfeaf...891
Sunshine98 Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Du kan jo selvfølgelig ha blitt gravid. Men hvis han kom inni deg samme dag som angrepillen ble tatt så spiller vel ikke det noen rolle? Angrepillen skal jo hindre eggløsning, så hvis du allerede har hatt eggløsning virker ikke angrepillen. Den virker også dårlig på damer som er overvektige. Men angrepillen kan også gi symptomer og klusse med syklus. Så hvis deg er 14 dager siden samleie/angrepille så kan du ta en test nå. Anonymous poster hash: dfeaf...891 han kom inn i meg samme dag og dagen før jeg tok den..
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Du kan jo selvfølgelig ha blitt gravid. Men hvis han kom inni deg samme dag som angrepillen ble tatt så spiller vel ikke det noen rolle? Angrepillen skal jo hindre eggløsning, så hvis du allerede har hatt eggløsning virker ikke angrepillen. Den virker også dårlig på damer som er overvektige. Men angrepillen kan også gi symptomer og klusse med syklus. Så hvis deg er 14 dager siden samleie/angrepille så kan du ta en test nå. Anonymous poster hash: dfeaf...891 han kom inn i meg samme dag og dagen før jeg tok den.. Angrepillen hindrer ikke eggløsning, den utsetter eggløsningen noen dager..... Kommer vel an på hvor levedyktige cellene til gutten er det da, de kan jo overleve en stund.... Ganske dumt da å drive på uten beskyttelse hvis du er redd for å bli gravid.....ingen her kan svare på om du er gravid.... Du må nok bare vente å se og ta en test. Anonymous poster hash: fa907...264
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå