Gå til innhold

Lattefargede vegger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Gangen i huset vår er lattefarget, når vi kjøpte huset tenkte jeg det var en ok grei farge men når vi nå har bodd her en stund er jeg ikke så glad i den lenger. Den er litt blass og minner om plaster syns jeg :-P

Lurer på om jeg skal vente på å like den eller om jeg skal male i en annen farge :-)

Liker dere lattefarge?

Eventuelt forslag til annen lys farge som passer til bomull på lister og tak?

Anonymous poster hash: 8a980...fcb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Latte er en fin hvitfarge synes jeg. Caffelatte derimot er jeg ganske lei av...

Anonymous poster hash: bb30e...84d

Skrevet

Du har mange fine lyse varmgrå så går fint til Bomull. S1502-Y Lys Antikkgrå, S1002-Y Tidløs og S2002-Y Snedråpe er jo fine (de går i samme dur). Bomull skjærer seg fort med mange farger men det kommer litt an på lyset og hvor nøye du ser på det. Jeg kombinerte Bomull lister med Letthet. Jeg kunne se at listverket var litt gulere men ikke så mye at det var et problem.

Hvis du vil ha en helt annen farge er jo farge Frostet Glass (gråblå) innmari lekker. Bomullen vil bli mer fremhevet men personlig er jeg veldig glad i den kombinasjonen. :)

Latte er forresten det samme som Jotun LADY Lys Antikk, så har du en referanse. Café Latte er det samme som Jotun LADY Vanilje. Når du sier at veggene minner deg om plaster høres det mer ut som Café Latte.

Skrevet

Oh, ja det er kaffe latte jeg mener! Trodde ikke det var en som bare het latte.

Hi

Anonymous poster hash: 8a980...fcb

Skrevet

Joda, finnes begge deler ^_^ Men da har du noen tips, kikk på Jotun sin fargevelger, velg et rom i fargevelgeren deres som likner på, lysmessig på rommet ditt. Det blir jo ikke helt riktig med du får en idé :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...