Gå til innhold

Hvor finner jeg barnevakt/trillepike?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor er de? Alle ungjentene som triller og passer unger, slik som mange av oss gjorde... :)

Er alene med to små, og skulle så gjerne hatt en fast barnevakt. En kveld i uka feks. Sitte der et par timer etter leggetid (19) slik at jeg fikk trent. En jeg kunne spurt en kveld innimellom, slik at jeg kunne tatt en tur på kino, eller gått ut for å spise.

Jeg kjenner ikke så mange her vi bor nå. Kan jeg henge opp lapp på nærmeste butikk? Skrive noe i kjøp/salg gruppe på fb? Annet?

Anonymous poster hash: 875ad...8be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heng opp lappi en butikk eller spør om noen av de ansatte i barnas barnehage kunne tenke seg en sånn ekstrajobb.

Du kan også sette inn annonse på finn.no - småjobber

Anonymous poster hash: 1214e...80d
Skrevet

Her pleier jenter å henge opp lapp i butikkene så du kan ta med telefonnummeret deres. Har ikke brukt det selv. Har vurdert det, men tør ikke. Jeg har familie som kan stille opp, men hadde jeg ikke hatt det hadde jeg nok blitt kjent med en ungjente som kunne hjulpet :)

Anonymous poster hash: b0c90...3eb
Skrevet

Ring nærmeste videregående skole og spør om å få henge opp en lapp i klasserommet til de som skal bli barne- og ungdomsarbeider.

Få med nederst på lappen at du også kan være referanse når de senere skal søke jobb, læreren kommer til å oppfordre dem til å søke for å få sin første arbeidserfaring på cv'en ;)

Jeg kjenner personlig to stykker som har barne- og ungdomsarbeiderlærlinger som fast barnevakt.

Anonymous poster hash: a46c3...68d

Skrevet

Dersom du bor i byggefelt eller i nærheten, heng opp ved postkassestativet! Det gjorde søsteren min og har nå fast barnevakt. En superkoselig jente på 15 år som tar godt ansvar for jentene hennes på 7,5 og 2 :) I fjor fikk minstejenta feberkramper da hun var barnevakt en kveld, og jenta ringte til ambulanse og tok det med knusende ro. Hadde vært mye mer hysterisk enn henne, det er helt sikkert. Inviter h*n over på besøk når du er hjemme så kan du se hvordan personen er :-) lykke til!

Anonymous poster hash: 4de85...a26

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...