Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en ma i tre uker var babyen død. Tok Tablett Kur på sykehuset for to uker siden. Har nesten sluttet å blø. Men tok en graviditetstest i dag og den viser fortsatt gravid. Kjenner jeg begynner å bli utolmodid med tanke på mensen og eggeløsning. Hvor láng tid tok det hos dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ble lagt inn 3 Desember.

Blødde til den 18. Ny mens 31 des. Blødde noe VANVITTIG foresten.

Eggløsning to ganger i januar. Etter størrelse på fosteret ble den lille unnfanget ca 26 feb.

Ble født 14 oktober.

 

Anonymous poster hash: c8ae6...d8c

Skrevet

Ble lagt inn 3 Desember.

Blødde til den 18. Ny mens 31 des. Blødde noe VANVITTIG foresten.

Eggløsning to ganger i januar. Etter størrelse på fosteret ble den lille unnfanget ca 26 feb.

Ble født 14 oktober.

 

Anonymous poster hash: c8ae6...d8c

Aaaaah. 26 Januar ble hun laget.

 

Anonymous poster hash: c8ae6...d8c

Skrevet

Ok så da blir det tidligste begynnelsen av mai barn :( jaja må bare belagre meg på mer venting

Skrevet

Jeg hadde en Ma oppdaget i uke 11(fosteret dødt siden uke 7). Jeg hadde eggløsning bare 12 dager etter aborten, graviditetstest viste da fortsatt svakt positiv.

Jeg blødde i ca 14 dager. Men slet med småblødninger en god stund. Hadde nokså regelmessig syklus, eller regelmessig eggløsning hvertfall, men hadde kort lutealfase. Ble gravid etter 4 mnd, men endte i tidlig SA. Gravid på nytt mnd etter. Er nå snart halvveis i graviiteten.

 

Vil tipse deg om tråden Eggløsning/prøving etter MA, inne på Bli gravid der kan du lese om andres erfaringer etter MA



Anonymous poster hash: a653c...bd6
Skrevet

Oppdager MA uke 13 døde uke 8. Tok ca 3-4 uker før jeg fikk eggløsning og 6 mnd før jeg ble gravid igjen.

 

Anonymous poster hash: 6cf3c...bd3

Skrevet

Flott tusen takk det var egentlig det jeg lurte på. Om man faktisk kan ha eggesløsning selv om testen fortsatt viste positiv.

Skrevet

Blødde en del etter ma'en i fjor sommer men fikk EL ganske kjapt etterpå. Slet også med mellomblødninger i et par mnd før syklus stabiliserte seg igjen. Var så heldig å bli gravid igjen etter 3 mnd og nå er vi dagsventende :) masse lykke til...

 

Anonymous poster hash: ea9a0...f33

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...