vimsa3 Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde en ma i tre uker var babyen død. Tok Tablett Kur på sykehuset for to uker siden. Har nesten sluttet å blø. Men tok en graviditetstest i dag og den viser fortsatt gravid. Kjenner jeg begynner å bli utolmodid med tanke på mensen og eggeløsning. Hvor láng tid tok det hos dere?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Ble lagt inn 3 Desember. Blødde til den 18. Ny mens 31 des. Blødde noe VANVITTIG foresten. Eggløsning to ganger i januar. Etter størrelse på fosteret ble den lille unnfanget ca 26 feb. Ble født 14 oktober. Anonymous poster hash: c8ae6...d8c
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Ble lagt inn 3 Desember. Blødde til den 18. Ny mens 31 des. Blødde noe VANVITTIG foresten. Eggløsning to ganger i januar. Etter størrelse på fosteret ble den lille unnfanget ca 26 feb. Ble født 14 oktober. Anonymous poster hash: c8ae6...d8c Aaaaah. 26 Januar ble hun laget. Anonymous poster hash: c8ae6...d8c
vimsa3 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2015 Ok så da blir det tidligste begynnelsen av mai barn jaja må bare belagre meg på mer venting
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde en Ma oppdaget i uke 11(fosteret dødt siden uke 7). Jeg hadde eggløsning bare 12 dager etter aborten, graviditetstest viste da fortsatt svakt positiv. Jeg blødde i ca 14 dager. Men slet med småblødninger en god stund. Hadde nokså regelmessig syklus, eller regelmessig eggløsning hvertfall, men hadde kort lutealfase. Ble gravid etter 4 mnd, men endte i tidlig SA. Gravid på nytt mnd etter. Er nå snart halvveis i graviiteten. Vil tipse deg om tråden Eggløsning/prøving etter MA, inne på Bli gravid der kan du lese om andres erfaringer etter MA Anonymous poster hash: a653c...bd6
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Oppdager MA uke 13 døde uke 8. Tok ca 3-4 uker før jeg fikk eggløsning og 6 mnd før jeg ble gravid igjen. Anonymous poster hash: 6cf3c...bd3
vimsa3 Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2015 Flott tusen takk det var egentlig det jeg lurte på. Om man faktisk kan ha eggesløsning selv om testen fortsatt viste positiv.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Blødde en del etter ma'en i fjor sommer men fikk EL ganske kjapt etterpå. Slet også med mellomblødninger i et par mnd før syklus stabiliserte seg igjen. Var så heldig å bli gravid igjen etter 3 mnd og nå er vi dagsventende masse lykke til... Anonymous poster hash: ea9a0...f33
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå