Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Eller er det kriiise, idiotisk gjort? Det er toåringen sin. Anonymous poster hash: c63dd...de8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg ville aldri gjort det, men hvis du ikke ser behovet er det ikke noe vits å la den støve ned. Her bruker 6-åringen enda tripp trapp stolen, og tror nok den kommer til å bli brukt i enda noen år. Selv jeg elsker å sitte på den Anonymous poster hash: c98e7...e23
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Den kan jo brukes hele livet om man tar av bøylen. Ville ikke kvittet meg med den nei. Anonymous poster hash: 7e5c2...bb0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Tror heller jeg ville kjøpt en til, til babyen. Anonymous poster hash: 5955c...59b
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Tror spørsmålet ditt ble litt missforstått, ser det nå. Babyen kan bruke den stolen om 2 åringen har en annen stol han er kanskje liten til å sitte på vanlig stol. Anonymous poster hash: 7e5c2...bb0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Tror spørsmålet ditt ble litt missforstått, ser det nå. Babyen kan bruke den stolen om 2 åringen har en annen stol han er kanskje liten til å sitte på vanlig stol.Anonymous poster hash: 7e5c2...bb0 Neida, er bare redd det er "hennes stol" og at hun tror babyen stjeler stolen. Anonymous poster hash: c63dd...de8
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Hvis 2-åringen fortsatt har lyst til å bruke stolen, så ville jeg heller kjøpt ny. Jeg måtte gi min videre da jeg fikk en lillesøster som 7-åring, og jeg syntes det var kjipt. Mens min 2,5-åring er ferdig med tripptrappstolen for lenge siden, han er ingen baby sier han og vil heller sitte på kne på en vanlig stol. Anonymous poster hash: 61d76...3fe
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Vi bruker tripptrappstoler fortsatt og barna er 6 og 8. Ville helt klart kjøpt en til fremfor å la baby overta toåringen sin. Anonymous poster hash: e1726...849
Gjest Darwinia:-) Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 Jeg tenker at det er så mye som kan forårsake sjalusi når det kommer et nytt barn i huset. Like greit og unngå det man kan. Jeg ville heller kjøpt ny til babyen istedenfor at 2åringen må gi bort stolen sin.
stratosku Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Vi har 3 tripp trapp stoler i hus, til 6-åringen og 3-åringene. Vi kjøpte nye, og har ikke angret ett sekund på det
amandine Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Vi har fremdeles tre tripptrapper i hus. Ungene er 7,12 og 13. Syvåringen sin har akkurat flyttet fra spisestuen til skrivebordet, de andre bruker dem også til skrivebordet. Hvis det er en ordentlig tripp trapp og ikke en av kopiene hadde jeg absolutt kjøpt en ny (eller pent brukt) til babyen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Jeg brukte min tripp trapp til jeg flyttet ut hjemmefra som 18-åring. Perfekt stol til pulten når jeg ble eldre. Anonymous poster hash: 895cf...435
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #14 Skrevet 17. juni 2015 selg den Hvorfor det??? Anonymous poster hash: c63dd...de8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #15 Skrevet 17. juni 2015 Her får babyen tripp trapp stolen. Storesøster får storebror sin IKEA barnestol og han får voksenstol. Alle er fornøyd! Anonymous poster hash: 0da5d...fb8
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #16 Skrevet 17. juni 2015 selg den Hvorfor i all verden sier du det? Det er da åpenbart at HI ikke tenker å kvitte seg med stolen på noe vis. Spørsmålet her er hvorvidt det nye barnet skal få storebros stol eller om de bør kjøpe en ny og la storebror beholde sin... Da blir dette bare en veldig rar tilbakemelding. Anonymous poster hash: 895cf...435
Anonym bruker Skrevet 17. juni 2015 #17 Skrevet 17. juni 2015 selg den Hvorfor i all verden sier du det? Det er da åpenbart at HI ikke tenker å kvitte seg med stolen på noe vis. Spørsmålet her er hvorvidt det nye barnet skal få storebros stol eller om de bør kjøpe en ny og la storebror beholde sin... Da blir dette bare en veldig rar tilbakemelding. Anonymous poster hash: 895cf...435 Jeg kan forstå hvorfor denne personen skrev "selg den". Slik hovedinnlegget var skrevet så ser man at fler misforsto hele greia, og ikke skjønte at det var snakk om et spørsmål om å gi bort 2åringens stol til egen baby. Om personen trodde at den skulle gis bort, foreslo h*n å heller selge. Enkel misforståelse Anonymous poster hash: 5955c...59b
BellaSuz Skrevet 17. juni 2015 #18 Skrevet 17. juni 2015 Vi løste det med å kjøpe ny stol til storebror, for da fikk han en i finere farge enn den han hadde før😊 lillesøster kunne trygt arve stolen hans. Ville absolutt hatt to stk. La storesøsken velge? Enten ny til lillebror/-søster eller ny til en selv.
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #19 Skrevet 18. juni 2015 Vi løste det med å kjøpe ny stol til storebror, for da fikk han en i finere farge enn den han hadde før😊 lillesøster kunne trygt arve stolen hans. Ville absolutt hatt to stk. La storesøsken velge? Enten ny til lillebror/-søster eller ny til en selv. Det er egentlig ganske dårlig gjort. Håper ikke dere har tenkt å velge den løsningen ofte fremover. Hilsen lillesøster som aldri fikk nye møbler til sitt rom fordi jeg måtte arve storesøster sine greier når hun fikk nytt. Anonymous poster hash: 895cf...435
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #20 Skrevet 18. juni 2015 Nå vi får et tio barn så skal den få en ny tripp trapp. Noe annet med stoler man bare kan bruke i f.eks 2 år, de kan ikke et større barn bruke. Anonymous poster hash: 222f7...d2e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #21 Skrevet 18. juni 2015 Jeg ville kjøpt ny tripp trapp til babyen. Anonymous poster hash: ad7ef...20c
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #22 Skrevet 18. juni 2015 Ok, da er det sikkert lurest at hun får beholde tripp trappen sin. Det som lå som grunn for at jeg tenkte på å gi den til babyen, er at toåringen begynner å bli lei av den. Er ikke stas å sitte i den, vil heller sitte i sofa eller på vanlig stol og være "stor jente". Men sjalusien innbiller henne sikkert at den stolen er skikkelig viktig akkurat da Men da gidder jeg ikke å kjøpe tripp trapp til babyen heller, den blir jo (her i huset..) ikke brukt før de sitter godt selv. Og skal jeg kjøpe ny med babydel, blir det alt for dyrt for oss men med førstemann brukte vi vippestol til hun var et halvt år og kunne sitte selv. Så vippestol funker godt lenge, det. Anonymous poster hash: c63dd...de8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #23 Skrevet 18. juni 2015 Ok, da er det sikkert lurest at hun får beholde tripp trappen sin. Det som lå som grunn for at jeg tenkte på å gi den til babyen, er at toåringen begynner å bli lei av den. Er ikke stas å sitte i den, vil heller sitte i sofa eller på vanlig stol og være "stor jente". Men sjalusien innbiller henne sikkert at den stolen er skikkelig viktig akkurat da Men da gidder jeg ikke å kjøpe tripp trapp til babyen heller, den blir jo (her i huset..) ikke brukt før de sitter godt selv. Og skal jeg kjøpe ny med babydel, blir det alt for dyrt for oss men med førstemann brukte vi vippestol til hun var et halvt år og kunne sitte selv. Så vippestol funker godt lenge, det. Anonymous poster hash: c63dd...de8 Går an å kjøpe brukt stripp trapp eller bruk babysete,, vi kjøpte babysetet brukt. Min sønn hatet vippestolen, selv når den ble låst så den ikke vippet, så stipp trapp med babysetet var topp her når han begynte med fast føde. Manuellterapeuten som vi tok han til pga låsninger i nakken har spesialisert seg på spedbarn og hun sa at det babysetet er helt greit å bruke i 15 min når de spiser. Men bruk vippestolen dere og kjøp en tripp trapp senere, for de stolene kan man ha i mange år og da er det ikke rettferdig at bare det ene barnet har en sånn stol. Barn kan reagere på sånt. Selv om hun er lei stolen nå så kan hun elske den senere. Men dere velger jo selv hva dere skal gjøre, vi skal iallefall ha en til tripp trapp til neste barnet Anonymous poster hash: 222f7...d2e
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #24 Skrevet 18. juni 2015 Ok, da er det sikkert lurest at hun får beholde tripp trappen sin. Det som lå som grunn for at jeg tenkte på å gi den til babyen, er at toåringen begynner å bli lei av den. Er ikke stas å sitte i den, vil heller sitte i sofa eller på vanlig stol og være "stor jente". Men sjalusien innbiller henne sikkert at den stolen er skikkelig viktig akkurat da Men da gidder jeg ikke å kjøpe tripp trapp til babyen heller, den blir jo (her i huset..) ikke brukt før de sitter godt selv. Og skal jeg kjøpe ny med babydel, blir det alt for dyrt for oss men med førstemann brukte vi vippestol til hun var et halvt år og kunne sitte selv. Så vippestol funker godt lenge, det. Anonymous poster hash: c63dd...de8 Går an å kjøpe brukt stripp trapp eller bruk babysete,, vi kjøpte babysetet brukt. Min sønn hatet vippestolen, selv når den ble låst så den ikke vippet, så stipp trapp med babysetet var topp her når han begynte med fast føde. Manuellterapeuten som vi tok han til pga låsninger i nakken har spesialisert seg på spedbarn og hun sa at det babysetet er helt greit å bruke i 15 min når de spiser. Men bruk vippestolen dere og kjøp en tripp trapp senere, for de stolene kan man ha i mange år og da er det ikke rettferdig at bare det ene barnet har en sånn stol. Barn kan reagere på sånt. Selv om hun er lei stolen nå så kan hun elske den senere. Men dere velger jo selv hva dere skal gjøre, vi skal iallefall ha en til tripp trapp til neste barnet Anonymous poster hash: 222f7...d2e Neida, slapp av, jeg driver ikke med forskjellsbehandling Anonymous poster hash: c63dd...de8
Anonym bruker Skrevet 18. juni 2015 #25 Skrevet 18. juni 2015 Jeg ville enten kjøpt en ny (gjorde det selv til fireåringen som egentlig var lei av sin stol), eller ryddet bort tripptrappen nå slik at toåringen liksom blir helt ferdig med den. Når babyen er stor nok til å bruke den noen måneder senere så kan du jo ta frem stolen og la babyen bruke den hvis det virker som om toåringen ikke har noe savn etter stolen og kanskje til og med har glemt at hun brukte den selv tidligere. Anonymous poster hash: 759e4...c6f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå