Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Hva kan man spise? Noe man må passe på etc? Er snakk om kikhullsoperasjon. Takk for svar Anonymous poster hash: cec1c...41d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro de første dagene etterpå, og ikke løfte tungt de første 2 ukene etter operasjonen. Ellers kunne jeg leve som vanlig Anonymous poster hash: 58fd0...3b4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro de første dagene etterpå, og ikke løfte tungt de første 2 ukene etter operasjonen. Ellers kunne jeg leve som vanlig Anonymous poster hash: 58fd0...3b4 Takk for svar:-) Anonymous poster hash: cec1c...41d
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Jeg fikk bare beskjed om å ta det med ro de første dagene etterpå, og ikke løfte tungt de første 2 ukene etter operasjonen. Ellers kunne jeg leve som vanlig Anonymous poster hash: 58fd0...3b4 Takk for svar:-) Anonymous poster hash: cec1c...41d Bare koselig 😊 lykke til med operasjon og tiden etterpå Anonymous poster hash: 58fd0...3b4
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Jeg kunne spise som jeg ville etterpå. Kunne ikke løfte tungt i 4 uker etterpå. Trolig fordi det var litt omfattende da jeg hadde gått hjemme med smerter i mange dager, blindtarmen var sprukken og det var bettennelse i den hinna som ligger rundt tarmene. Anonymous poster hash: 14e89...284
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå