Gå til innhold

Name it body..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kun for smale unger? Min på 14 mnd er slank, ca 9,5 kilo og 77 cm. Bruker normalt str 80 i klær. Fant en body fra name it i str 86 som var sykelig smal til henne! Eller er det spes jenteklær som er så smale?! Til sammenligning bruker hun tights fra pop i str 80 som er vid i midjen til henne.

Anonymous poster hash: f0867...2fc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min var smal/normal og alle bodyene fra nameit har passet helt fint. Hun er kraftig bygget altså, ikke sped...

Skrevet

Det er tighte og lange.

Min er nå 70 cm og 68 er fortsatt litt lang i skrittet, MEN den sitter som et pølseskinn.

Og så har du Cubus sine da, der må ungen din ha svampe Bob som pappa for at de skal passe 🙊

Ikke lett dette.

Anonymous poster hash: e68a0...7f8

Skrevet

Det er tighte og lange.

Min er nå 70 cm og 68 er fortsatt litt lang i skrittet, MEN den sitter som et pølseskinn.

Og så har du Cubus sine da, der må ungen din ha svampe Bob som pappa for at de skal passe

Ikke lett dette. Anonymous poster hash: e68a0...7f8

Cubus er verre ja :P synes Lindex og Polarn o pyret har de beste bodyene
Skrevet

Samme erfaring fra Name it. Har en smal og slank jente. Alt av bukser MÅ ha en form for snøring eller stramming, alt er ellers for vidt for henne. Name it bodyene sitter som støpt på henne, faktisk litt i trangeste laget. De er derimot lange, og det liker jeg. Passformen er egentlig veldig fin, men den skulle vært noe mindre pølseskinn selv til henne.

Anonymous poster hash: d472e...30f
Skrevet

Name it bodyene passet utmerket til min slanke gutt. Til min lubne jente blir de alt for trange..

Anonymous poster hash: f4e09...3ff

Skrevet

Trange og satt som et pølseskinn på min jente. Hun var helt gjennomsnittlig. Kjøper ikke mer derifra. De ble også fort slitte og gikk opp i sømmene.

Polarn o pyret har gode bodyer👍🏻

Anonymous poster hash: 48d56...540

Skrevet

Jepp. Min var litt liten som nyfødt og bodyene passet akkurat, men så ble han lubben og alle nameitbodyer ble pølseskinn. Og ikke bare bodyene, bukser, jakker ovs. Så sluttet å kjøpe noe der. Men gulpekluter går sikkert bra å kjøpe der :P

Anonymous poster hash: 81368...948

Skrevet

Takk for tips ;) alt henger rundt min lange tynne datter ;)

Anonymous poster hash: 4bc42...4d4

Skrevet

Min 2012-baby var en skikkelig kraftplugg. Fikk en del kommentarer for å si det sånn.. Bodyene fra name it var de absolutt beste vi hadde! Myke og elastiske i stoffet

Anonymous poster hash: 3fd5e...a6e

Skrevet

Min er en liten på 5 mnd ,ca 68-70 cm og 10 kilo, han bruker størrelse 74 siden 68 er for kort på armene + ganske trange. 74 der i mot har gandke lange armer :)

Skrevet

Både gutte og jentebodyene er smale. Men det er veldig mye strech, og jeg syns de satt bra på mine barn. Passet lenge også, helt til de ble for korte i armene.

Skrevet

ja de er utrolig trange, min må også bruke et nr str der, så han må ha 110 der og bruker ellers 98/104

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...