Gå til innhold

Hvilket bæresjal anbefaler du

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er klønete, trenger noe som er LETT å ta på seg. Eneste erfaring er med Close caboo. Sommerbabyen likte det ikke (ble varmt), og følte at hun kanskje lå vondt :(

Får høstbaby denne gang, er jo kjøligere og kanskje mulighet for bæring..?

Anonymous poster hash: 0c85f...76f

• 1 måned senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også lurer på det. Jeg har en ErgoBaby 360 til lenger turer ut men har litt lyst på et bæresjal, enten Close Caboo eller kanskje Baby K'Tan? Den også så veldig håndterlig og fin ut.. Ulempen med Close Caboo og K'Tan er at mannnen og jeg må ha forskjellige størrelser.. :/

Skrevet

Jeg har arvet et elastisk bæresjal av søsteren min. Mini kommer ikke på en stund ennå, så har ikke fått testet det selv, men søsteren min var veldig fornøyd med det. Sleepy wrap, heter det. 

Anonymous poster hash: 05529...83b
Skrevet

Jeg hadde høstbaby sist gang og brukte Caboo close carrier masse! Både baby og jeg elsket det, og strammer man det godt nok er det en veldig god stilling for baby å bli båret i (baby skal sitte såpass høyt opp på brystet ditt at du skal kunne kysse det på hodet). Strammer man ikke godt nok kan baby sige nedover, og bli liggende som en ball nederst, det er ikke så bra!

Anonymous poster hash: 6da0b...151

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...