Gå til innhold

Så ekkelt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sjekk ris og ros...anonymt brev. Tenk å gjøre noe sånt mot en ung jente!

Anonymous poster hash: 03e33...778

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var unødvendig, brevet burde vel heller gått til politiet tenker jeg.

Anonymous poster hash: eec98...17d

Skrevet

Huff. Tragisk.

Greit nok at dama muligens er en svindler.

Uansett så er det ikke bevist OG det er da HUN som burde få ett brev og ikke datteren. Det er søren meg smålig å skremme en ung jente på denne måten.

Hvis du som har sendt dette brevet leser dette, du er søren meg syk i hodet.

Er du så feig at du rammer barn fremfor å face folk direkte. Du er ikke ett hakk bedre enn denne eventuelt svindleren.

Skam deg!

Anonymous poster hash: 0f7bd...0ff

Skrevet

Hvordan kan vi vite at det er sant? ;) Hun er glad i oppmerksomhet ;)

Anonymous poster hash: c7a96...16a
Skrevet

Dere må spekulere så mye dere vil, men at min datter blir trakassert er IKKE ok!!

Anonymous poster hash: 2459f...28d

Skrevet

Dere må spekulere så mye dere vil, men at min datter blir trakassert er IKKE ok!!

Skjønner godt at dette var svært ubehagelig for din datter. Skjønner heller ikke hva de som identifiserte deg tenkte med, slikt skal ikke forekomme.

Men om det faktisk viser seg at du er en svindler så er dette fryktelig trist for alle brukerne her inne som har sendt deg og datteren din penger, klær etc. Jeg sier Ikke at du er en svindler, for alt vi vet kan du være uskyldig. Men du forstår vel at noen kan reagere her inne på forumet når du har skrevet titt og ofte om at ting står veldig dårlig til, og spesielt det med kjole til konfirmasjonen til datteren din, og plutselig har hun bunad der noen identifiserte deg. Sier ikke at det på noen måte er greit å sende brev (helt uforskammet!) eller å hetse deg, og ikke minst å identifisere deg på et forum hvor du er anonym. Men når det først har skjedd hadde jeg blitt fryktelig skuffet om jeg hadde sendt større pengesummer og gaver til en svindler. Det hadde vel du også?

Anonymous poster hash: af402...33b

Skrevet

Skjønner godt at dette var svært ubehagelig for din datter. Skjønner heller ikke hva de som identifiserte deg tenkte med, slikt skal ikke forekomme.

Men om det faktisk viser seg at du er en svindler så er dette fryktelig trist for alle brukerne her inne som har sendt deg og datteren din penger, klær etc. Jeg sier Ikke at du er en svindler, for alt vi vet kan du være uskyldig. Men du forstår vel at noen kan reagere her inne på forumet når du har skrevet titt og ofte om at ting står veldig dårlig til, og spesielt det med kjole til konfirmasjonen til datteren din, og plutselig har hun bunad der noen identifiserte deg. Sier ikke at det på noen måte er greit å sende brev (helt uforskammet!) eller å hetse deg, og ikke minst å identifisere deg på et forum hvor du er anonym. Men når det først har skjedd hadde jeg blitt fryktelig skuffet om jeg hadde sendt større pengesummer og gaver til en svindler. Det hadde vel du også?

Anonymous poster hash: af402...33b

Selvfølgelig forstår jeg det! Jeg har ikke svart på noe her inne, men ja det stemmer at hun hadde bunad på seg i kirken. Den hadde vi fått lånt sånn at hun ikke skulle være den eneste i kirken uten. Etterpå skiftet hun til kjolen jeg hadde kjøpt på finn. Jeg har ikke lurt eller svindlet noen, men jeg orker ikke forklare meg i hytt og pine😔 dette har vært veldig vondt for meg, jeg har alltid vært ærlig og spilt med åpne kort😃

Skrevet

Det er sikkert bare jug. For å få oppmerksomhet og sympati. Hun la ut så mye her inne at det var null problem for folk å finne ut hvem hun var. Har så mye å "ta" Lillehi på så rart hun tør å være her inne med tullet sitt igjen. Hun er politianmeldt av flere brukere her inne

Skrevet

Håper ikke dette utvikler seg til å bli en hetsetråd..det var virkelig ikke meningen med tråden. Jeg ble bare så sjokkert da jeg så at datteren hennes hadde fått brev fra en tilsynelatende syk bruker her inne 😧

HI

Anonymous poster hash: 03e33...778

Gjest Jigglewiggle
Skrevet

Tråden er blitt låst pga avsporinger og spekulasjoner.

Jigglewiggle

Brukermoderator

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...