Gå til innhold

Jeg liker å vaske klær

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs å sette på klesvask.... Er jeg rar? ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må du gjerne komme til meg og vaske fjellet som ligger å venter

Anonymous poster hash: 1ebe1...6cd
Skrevet

Liker og å sette klær på vask, men hater og brette de og legge de på plass :)

Skrevet

Liker og å sette klær på vask, men hater og brette de og legge de på plass :)

Ja, det liker ikke jeg heller :P i allefall ikke voksentøy, det er så svært.

Skrevet

Samme her. Så lett å se resultatene :)

Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg.

Skrevet

Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg.

Liker du og brette og plassere og?

Skrevet

Jeg og! Gjør meg ingenting å sortere og vaske mange maskiner med klær! Blir litt stressa dersom jeg ikke får tid til å sette på en vask😄

Anonymous poster hash: 4a017...d95

Skrevet

Ikke like mye ;-) Men helt greit. Bretting er helt greit bortsett fra truse- og sokkevask!

Men har stort vaskerom med lang benkeplate så hører på musikk mens jeg sorterer. Så kan folkene fint komme og hente sin egen bunke som ligger klar.

Skrevet

Ikke like mye ;-) Men helt greit. Bretting er helt greit bortsett fra truse- og sokkevask!

Men har stort vaskerom med lang benkeplate så hører på musikk mens jeg sorterer. Så kan folkene fint komme og hente sin egen bunke som ligger klar.

Luksus, må legge på plass alt sjæl jeg :) men ser vasken er et rot nå, på tide å sette på.
Skrevet

Jeg liker også å sortere og sette på klesvasken. Klarer få det fra vaskemaskina til tørketrommel også uten problem, men så blir det litt verre når det skal legges sammen og legges på plass. 

Anonymous poster hash: 1b038...798
Skrevet

Jeg er helt lik^^ Ingen andre får vaske klær her i huset, har ett supert system og maskin og koser meg skikkelig mens jeg holder på :P Skal helt klart ha eget, stort vaskerom når vi kjøper oss hus :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...