Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Da må du gjerne komme til meg og vaske fjellet som ligger å venter Anonymous poster hash: 1ebe1...6cd
Mamma_til_2 Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Liker og å sette klær på vask, men hater og brette de og legge de på plass
Blomstogbier Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2015 Liker og å sette klær på vask, men hater og brette de og legge de på plass Ja, det liker ikke jeg heller i allefall ikke voksentøy, det er så svært.
Gemini77 Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Samme her. Så lett å se resultatene Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg.
Mamma_til_2 Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Samme her. Så lett å se resultatene Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg. Liker du og brette og plassere og?
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Jeg og! Gjør meg ingenting å sortere og vaske mange maskiner med klær! Blir litt stressa dersom jeg ikke får tid til å sette på en vask😄 Anonymous poster hash: 4a017...d95
Gemini77 Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Samme her. Så lett å se resultatene Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg. Liker du og brette og plassere og? Ikke like mye ;-) Men helt greit. Bretting er helt greit bortsett fra truse- og sokkevask! Men har stort vaskerom med lang benkeplate så hører på musikk mens jeg sorterer. Så kan folkene fint komme og hente sin egen bunke som ligger klar.
Blomstogbier Skrevet 16. juni 2015 Forfatter #9 Skrevet 16. juni 2015 Samme her. Så lett å se resultatene Sortere i bunker og sette på vask etter vask. Ingen får røre klesvasken i dette huset bortsett fra meg. Liker du og brette og plassere og? Ikke like mye ;-) Men helt greit. Bretting er helt greit bortsett fra truse- og sokkevask! Men har stort vaskerom med lang benkeplate så hører på musikk mens jeg sorterer. Så kan folkene fint komme og hente sin egen bunke som ligger klar. Luksus, må legge på plass alt sjæl jeg men ser vasken er et rot nå, på tide å sette på.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Jeg liker også å sortere og sette på klesvasken. Klarer få det fra vaskemaskina til tørketrommel også uten problem, men så blir det litt verre når det skal legges sammen og legges på plass. Anonymous poster hash: 1b038...798
Mumua Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Jeg er helt lik^^ Ingen andre får vaske klær her i huset, har ett supert system og maskin og koser meg skikkelig mens jeg holder på Skal helt klart ha eget, stort vaskerom når vi kjøper oss hus
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå