Gå til innhold

Fuktskade

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Vi har oppdaget det som tydelig er Fuktskade på soverommet vårt i leiligheten vi leier. Har sagt ifra til huseier som ikke viste noe interesse men bare sa vi må lufte mer. Har tidligere oppdaget mugg som kunne vaskes bort, dette tok han heller ikke seriøst. Er mye sølvkre i leiligheten også. Er det noe jeg kan gjøre som gjør at han faktisk utbredrer dette? Kan jeg få kommunen feks på gratis befaring av leiligheten?

Anonymous poster hash: 9e445...68f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:)

Skrevet

Han har faktisk ikke lov å leie ut hvis det er fukt/mugg i leiligheten siden det er helseskadelig! Stå på ditt! Og sjekk ut hvilken krav du har som leietaker hvis han begynner å skal kaste dere ut osv.

Anonymous poster hash: 5f389...0b9

Skrevet

Han kan evt si dere opp for å pusse opp. Dersom jeg var dere ville jeg ha sagt opp leiligheten, og funnet en ny. Uansett om han skal ordne opp i dette, vil det ta lang tid.

Er dere flinke til å lufte ofte ut? Tørker dere klær inne?

Anonymous poster hash: 55deb...68a

Skrevet

Jeg er veldig flink å lufte ut, så jeg vet det ikke er det det står på. Tørker ikke klær i leiligheten nei, vi tørker enten ute når der er pent vær eller på felles loft som ikke hører til leiligheten men er tre etasjer lenger oppe.

Han tar det ikke seriøst at det er skader i leiligheten og gir tydelig uttrykk for at han ikke vil fikse. Er bekymret for min 2 mnd gamle baby.

Kan vi flytte ut med en gang vi finner noe annet da det er mangler på leiligheten eller må vi bo her ut de tre mnd vi har i oppsigelsestid? Han vil jo ikke fikse noe som kan være helseskadelig, og jeg vil ikke betale han mer penger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...