Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 Ville du tatt noe abonemang i ditt navn men for andre som ikke får det pga innkassoer?? Slik at det står på deg men andre bruker det og betaler for det?? Anonymous poster hash: 57027...dde
vimsan Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Ville du tatt noe abonemang i ditt navn men for andre som ikke får det pga innkassoer?? Slik at det står på deg men andre bruker det og betaler for det?? Anonymous poster hash: 57027...dde Nei. I og med at de allerede har inkasso er det indikator på at de ikke kommer til å betale meg heller
Mamma_til_2 Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 (endret) Kommer helt ann på hva det er og hvem det et! ! Endret 16. juni 2015 av Mamma_til_2
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Kommer helt an på hvem det er. Jeg gjorde det for mannen min, siden han hadde en del inkassossaker fra ungdomstiden da jeg traff ham. Var veldig restriktiv i begynnelsen, men da han hadde vist over tid at denne oppførselen var fortid, så begynte jeg å stole på ham. Han har ikke gitt meg noen grunn til å angre på det, og inkassosakene er betalt nå. Men jeg hadde nok ikke gjort det for noen andre. Anonymous poster hash: 13033...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå