Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #1 Skrevet 16. juni 2015 I forbindelse med fødsel skal jeg kjøpe en litt fin bag slik at jeg har for andre ting senere også. . Vurderer en michael kors weekendbag .. Den koster 3300kr ny . Er glad i michael kors og bryr meg ikke om at det er "ut":) Men ser også at det selger louis vuitton bag i 3/4000 kr klassen. Disse er jo brukt men igjen. . Litt morsomt med louis vuitton. Kanskje mest stas med noe splitter nytt? Har dessverre ikke råd til ny LV:/ Hva ville dere valgt? ) Anonymous poster hash: dc01f...013
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #2 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde kjøpt LV pga kvaliteten. At de er brukt er bare et pluss, det er da de er finest:) Når det lyse skinnet har mørknet og myknet er de så nydelige. Anonymous poster hash: c3405...552
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Jeg hadde kjøpt LV pga kvaliteten. At de er brukt er bare et pluss, det er da de er finest:) Når det lyse skinnet har mørknet og myknet er de så nydelige. Anonymous poster hash: c3405...552 Oh er der sant.. tusen takk! Ja litt gøy med noe ordentlig kvalitet for en gangs skyld Anonymous poster hash: dc01f...013
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 En godt brukt MEN pent brukt er lv er nydelige. Ville gått for lv😊
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 Takk for svar.. Ja begynner å helle mot LV ja. Var bare skeptisk på brukt men kanskje bare fint på slike ting:) Anonymous poster hash: dc01f...013
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Jeg ville ikke brukt en slik veske til babyting i det hele tatt, men det er bare meg. Skjønner absolutt gleden ved å ha en slik type veske, men likevel. Har en venninne som kjøpte en slik og argumenterte (mest for seg selv altså) at hun kunne jo bruke den vesken etter småbarnsperioden også. Det ble det aldri noe av for å si det sånn... Man har alt mulig rart i en slik veske (når man bruker den som stelleveske that is). Barnemat, skittent barnetøy med gulpeflekker og bæsjeflekker (riktignok i pose, men lell) osv, osv... Men til spørsmålet: Jeg synes det er vanskelig å si hvilken du bør velge egentlig, men ville nok gått for den du liker aller best. Liksom den du tenker på når du dusjer (for å illustrere, ikke at jeg tror du tenker mye på vesker i dusjen altså... hahaha...). Selv har jeg en stelleveske jeg er skikkelig misfornøyd med som hører til vogna, og ETTER vi hadde kjøpt den (selvsagt) oppdaget jeg Storksak... Sukk... Nå ønsker jeg meg en Storksak-veske, men gidder altså ikke å bruke mer penger på stelleveske, så får vel heller slite med den jeg har. Anonymous poster hash: 45c77...f73
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå