Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hadde et innleg her i ste, ang magesmerter, og mensen og likevell spy. Tror sjansen er 0, da jeg blør nå, men sånn ser testen ut, hva skal jeg tro ? Anonymous poster hash: fed32...5ac
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Åpnet testen, ser sånn ut : Anonymous poster hash: fed32...5ac
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Negativ i mine øyner Anonymous poster hash: a1a04...3e3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Negativ Anonymous poster hash: 11d74...93b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Negativ, og den blir ikke positiv ved å åpne den... Anonymous poster hash: fd9aa...1fe
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Negativ, og den blir ikke positiv ved å åpne den... Anonymous poster hash: fd9aa...1fe Hehe nei det vet jeg:) var bare for å ta et nærere bilde. Anonymous poster hash: fed32...5ac
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Synes den ser negativ ut.. Anonymous poster hash: f54d8...df5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Er det ikke en svak strek der da? Anonymous poster hash: 889f6...c8a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 negativ Anonymous poster hash: e10b6...af1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Jeg ser en rosa, utflytende strek. Fortell legen at du har hatt utslag på test, så tas kanskje en blodprøve for å måle hcg. Anonymous poster hash: fa0d0...627
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Mensen og negativ test... Da vil jeg vel tro at sjansen er ganske mye større for omgangssjuke enn graviditet 😂 Anonymous poster hash: b6c1b...687
Sint naken biltyv Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne den😂
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #13 Skrevet 16. juni 2015 Det er jo en slags strek. Jeg ville tatt en ny test. Anonymous poster hash: 34a69...7e9
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #14 Skrevet 16. juni 2015 Jeg får høre hva legen sier senere. Anonymous poster hash: fed32...5ac
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #15 Skrevet 16. juni 2015 Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne den Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne denDet er en annen enn deg som skrev det høyere opp.... Kanskje lage sine egne kommentarer? Anonymous poster hash: 40191...5a5
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #16 Skrevet 16. juni 2015 negativ Anonymous poster hash: e6bc6...9f7
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #17 Skrevet 16. juni 2015 Negativ, men ta en ny i morgen så ser vi da:-) Anonymous poster hash: 1da1c...cd0
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #18 Skrevet 16. juni 2015 Vil tro den er negativ. Jeg ser hva du mener, men jeg tror det bare er ekstra urin som har samlet seg der så den ser mørkere ut.. Anonymous poster hash: 704a0...3c2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå