Gå til innhold

Tok en test. Va betyr dette?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde et innleg her i ste, ang magesmerter, og mensen og likevell spy. Tror sjansen er 0, da jeg blør nå, men sånn ser testen ut, hva skal jeg tro ?

 

Anonymous poster hash: fed32...5ac

post-42-320071_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åpnet testen, ser sånn ut :

 

Anonymous poster hash: fed32...5ac

post-42-854248_thumb.jpg

Skrevet

Negativ i mine øyner

 

Anonymous poster hash: a1a04...3e3

Skrevet

Negativ

 

Anonymous poster hash: 11d74...93b

Skrevet

Negativ, og den blir ikke positiv ved å åpne den...

 

Anonymous poster hash: fd9aa...1fe

Skrevet

Negativ, og den blir ikke positiv ved å åpne den...

 

Anonymous poster hash: fd9aa...1fe

Hehe nei det vet jeg:) var bare for å ta et nærere bilde.

 

Anonymous poster hash: fed32...5ac

Skrevet

Synes den ser negativ ut..

 

Anonymous poster hash: f54d8...df5

Skrevet

Er det ikke en svak strek der da?

 

Anonymous poster hash: 889f6...c8a

Skrevet

negativ



Anonymous poster hash: e10b6...af1
Skrevet

Jeg ser en rosa, utflytende strek. Fortell legen at du har hatt utslag på test, så tas kanskje en blodprøve for å måle hcg.

 

Anonymous poster hash: fa0d0...627

Skrevet

Mensen og negativ test... Da vil jeg vel tro at sjansen er ganske mye større for omgangssjuke enn graviditet 😂

 

Anonymous poster hash: b6c1b...687

Skrevet

Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne den😂

Skrevet

Det er jo en slags strek. Jeg ville tatt en ny test.

 

Anonymous poster hash: 34a69...7e9

Skrevet

Jeg får høre hva legen sier senere.

 

Anonymous poster hash: fed32...5ac

Skrevet

Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne den

Negativ. Og den blir ikke mer positiv av å åpne den

Det er en annen enn deg som skrev det høyere opp.... Kanskje lage sine egne kommentarer?

 

Anonymous poster hash: 40191...5a5

Skrevet

negativ



Anonymous poster hash: e6bc6...9f7
Skrevet

Negativ, men ta en ny i morgen så ser vi da:-)

 

Anonymous poster hash: 1da1c...cd0

Skrevet

Vil tro den er negativ.

Jeg ser hva du mener, men jeg tror det bare er ekstra urin som har samlet seg der så den ser mørkere ut..

 

Anonymous poster hash: 704a0...3c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...