Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Kan nav kontrollere eksakt hvilke dager jeg har jobbet i løpet av en måned? Eller kan de bare kontrollere samlet lønn? Jeg tror jeg bomma litt på dagene på meldekortet nå 😳 Anonymous poster hash: 3aa95...2c1
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #3 Skrevet 16. juni 2015 Hæ? Du vet da vel hvilke dager du har jobbet eller ikke? Det er jo bare å fylle inn.. Det er ca den enkleste tingen i verden. Har du likevel gjort feil må du jo kontakte nav og få det rettet opp. Anonymous poster hash: f96de...738
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #4 Skrevet 16. juni 2015 Når det kommer til dagpenger har det ingenting å si hvor mye du tjener, men hvor mange timer du har jobbet. Så hva du har hatt i samlet lønn bryr de seg ingenting om, det de evt sjekker om de tar en stikkprøve er hvor mange timer du har jobbet på en 14-dagers periode. Anonymous poster hash: f6ee8...457
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #5 Skrevet 16. juni 2015 De henter ut hvor mange timer du jobber pr uke, så lenge det er rett uke går det fint Anonymous poster hash: 96d02...5e1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå