Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg spurte for en måneds tid siden om dere stolte på magefølelsen deres. Jeg hadde en ekkel følelse på mannen og en spesifikk dame. Det slo til. Han har vært utro. Drittmann. Anonymous poster hash: ee752...f48
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg spurte for en måneds tid siden om dere stolte på magefølelsen deres. Jeg hadde en ekkel følelse på mannen og en spesifikk dame. Det slo til. Han har vært utro. Drittmann. Anonymous poster hash: ee752...f48 Æsj, så leit! Hva var grunnen til magefølelsen din? Og hva har du funnet ut? Anonymous poster hash: d10a0...1ca
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Jeg spurte for en måneds tid siden om dere stolte på magefølelsen deres. Jeg hadde en ekkel følelse på mannen og en spesifikk dame. Det slo til. Han har vært utro. Drittmann. Anonymous poster hash: ee752...f48 Æsj, så leit! Hva var grunnen til magefølelsen din? Og hva har du funnet ut? Anonymous poster hash: d10a0...1ca Hun ble veldig aktiv på hans facebookinnlegg og de ble plutselig og lenge bestevenner på snapchat. Jeg hadde aldri hørt om om dama, men han påsto at det var en gammel venninne. Nå vet jeg at de har hatt sex ihvertfall en gang. Anonymous poster hash: ee752...f48
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Jeg føler med deg! Det er dessverre min erfaring at magefølelser om slike ting pleier å stemme. Anonymous poster hash: bdb03...1a5
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Jeg spurte for en måneds tid siden om dere stolte på magefølelsen deres. Jeg hadde en ekkel følelse på mannen og en spesifikk dame. Det slo til. Han har vært utro. Drittmann. Anonymous poster hash: ee752...f48 Æsj, så leit! Hva var grunnen til magefølelsen din? Og hva har du funnet ut? Anonymous poster hash: d10a0...1ca Hun ble veldig aktiv på hans facebookinnlegg og de ble plutselig og lenge bestevenner på snapchat. Jeg hadde aldri hørt om om dama, men han påsto at det var en gammel venninne. Nå vet jeg at de har hatt sex ihvertfall en gang. Anonymous poster hash: ee752...f48 Er du gift med min mann? Her var det samme scenario: gammel venninne som plutselig skulle chatte masse med ham på Face, hele tiden, be om hjelp til bæring av møbler, fiksing av bilen +++. Han påsto også at det var ei venninne (det var hun jo, men de ble mer enn venner etterhvert). Magefølelser stemmer som regel, dessverre. Føler med deg. Anonymous poster hash: 0b4bc...9fb
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Jeg spurte for en måneds tid siden om dere stolte på magefølelsen deres. Jeg hadde en ekkel følelse på mannen og en spesifikk dame. Det slo til. Han har vært utro. Drittmann. Anonymous poster hash: ee752...f48 Æsj, så leit! Hva var grunnen til magefølelsen din? Og hva har du funnet ut? Anonymous poster hash: d10a0...1ca Hun ble veldig aktiv på hans facebookinnlegg og de ble plutselig og lenge bestevenner på snapchat. Jeg hadde aldri hørt om om dama, men han påsto at det var en gammel venninne. Nå vet jeg at de har hatt sex ihvertfall en gang. Anonymous poster hash: ee752...f48 Er du gift med min mann? Her var det samme scenario: gammel venninne som plutselig skulle chatte masse med ham på Face, hele tiden, be om hjelp til bæring av møbler, fiksing av bilen +++. Han påsto også at det var ei venninne (det var hun jo, men de ble mer enn venner etterhvert). Magefølelser stemmer som regel, dessverre. Føler med deg. Anonymous poster hash: 0b4bc...9fb Det er nok flere av den slags menn rundt omkring ja. Håper det går bra med deg. HI. Anonymous poster hash: ee752...f48
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Uff, så trist å høre. En stor klem til deg! Anonymous poster hash: ff921...652
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Det var leit.. Dessverre er magefølelsen ganske ofte rett.. Anonymous poster hash: 576a8...543
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå