Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Eller: hvor ofte krangler dere? Og hvor høylytt blir det da? Vi krangler flere ganger i uken. Og det blir så høylytt at jeg mistenker at naboer hører oss tydelig. Vi har en gutt på 6 mnd også og jeg er redd han blir skadet av å høre på oss. Jeg hater å krangle og det er mest samboeren min som blir høylytt. Skriker stygge ting, klager på alt, skriker og er utålmodig med babyen. Tro det eller ei så slo det meg faktisk ikke før nå i helgen at kanskje ikke alle har det slik... :-/ Anonymous poster hash: d2373...dd9
Gjest Me2u Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Vi krangler ekstremt sjeldent. Vi kan diskutere og bli litt høylytt(opphetet), men sånn sinna krangling kan jeg faktisk ikke huske sist vi hadde....var vel mer helt i starten av forholdet for sånn 8-9 år siden når vi fremdeles testet hverandre litt. Hvor lenge har dette pågått? Er det noe som har oppstått etter at baby kom eller pleide dere å krangle mye før også?
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Vi har vært sammen i litt over tre år og har kranglet to-tre ganger. Samme tingen som utløste hver krangel. Nå har vi gjort en forandring og vi har ikke kranglet på over et halvt år. Hever vel stemmen litt ekstra, men ikke noe utover det. Blir venner igjen ganske fort også. Anonymous poster hash: 521c5...50c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Skreket til hverandre eller kalt hverandre stygge ting har vi aldri gjort på våre 17 år sammen. Selvfølgelig kan vi være uenige om ting, eller bli litt irriterte på hverandre, men uenigheter løser vi med å snakke sammen og irritasjoner lufter vi ut ved å gå en tur alene e.l. og snakke sammen etterpå når sinnet har lagt seg. Mannen min vokste opp i et hjem med mye krangling, skriking og sinne, så han er veldig bevisst at barna våre ikke skal vokse opp i sånt. Barna tåler selvfølgelig å høre at vi sier imot hverandre, se at vi blir irritert o.l., men de trenger ikke høre en krangel eskalere til voldsomme sinneutbrudd og hyling av stygge ord. Vi ønsker ikke å lære dem å løse konflikter på den måten. Det går måneder og år mellom hver gang vi har konflikter mellom oss, vi er veldig samkjørte. Anonymous poster hash: 2bd99...f9e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Vi krangler hele tiden, minst 2-3ganger om dagen. Er blitt så vant til det. men ja, det er jo ikke bra.. Anonymous poster hash: 4ff87...0bf
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 Krangler ikke så mye... Men når vi først krangler blir det høylytt Anonymous poster hash: 9b38d...443
Gemini77 Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 Krangler veldig sjeldent. Har noen diskusjoner i ny og ne men skriker aldri til hverandre eller sier stygge ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå