Gå til innhold

Hjelp.. Syng med oss!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen av dere som har den gamle "Syng med oss!"-boka? Jeg har den, men finner den ikke. Jeg er på jakt etter teksten til en av sangene der, men husker ikke hva sangen heter. Det er noe med en hage… og roser… Dersom noen av dere har den… Orker dere skrive inn sangtitlene for meg? Tror jeg husker tittelen når jeg ser den :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

"Jeg vet en deilig have"?

 

Jeg vet en deilig have
hvor roser står i flor.
Den skapte Gud som gave
for alle barn på jord.

Hvert barn med tanker fromme,
med øm og kjærlig sjel,
får lov der inn å komme
og plukke roser selv.

Der kan de seg fornøye
i solens klare skinn.
Å fader i det høye,
lukk meg i haven inn.
 

Dansk tekst: L. Budde
Melodi: M. Vulpius

Endret av wombat75
Skrevet

Takk for svar. Jeg har vært innom tanken på om det er den, men jeg er ikke helt sikker.. Skulle derfor ha gjerne ha funnet boka og bladd gjennom :-) Har du boka? Er det noen andre sanger om hager og roser der?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...