Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Han skal på guttetur i ei uke og jeg må være alene med unger i store dunger😫Jeg får aldri gjøre noe annet enn å være hjemme med barna(ikke missforstå, jeg elsker dem, men kunna godt tenkt meg et par dager alene uten mas og husarbeid!😭)Drar deres menn på gutteturer? Anonymous poster hash: e6cdc...370
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Hvorfor ordner ikke du også med en tur da? Her har samboer vært på noen gutteturer. Jeg har ikke enda. Men han sier at jeg bare må planlegge det om jeg vil. Anonymous poster hash: 24202...61a
Gjest Sekretøsa Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Nei, men han er så mye på jobbreise ellers i året at jeg er misunnelig på All fritiden han får likevel
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Passer liksom aldri med de to nære vennene jeg har...jobb,barn,økonomi osv...vil helst ikke reise alene😭også kommer de to minste til å bli så fornærma på at jeg bare drar....😩 Anonymous poster hash: e6cdc...370
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Han reiser så mye i jobb at det er knapt så jeg får han med på ferie, så guttetur er ikke snakk om engang, selv om jeg unner han det. Men jeg reiser minst 2-3 langhelger i året. Hvorfor ordner du deg ikke med tur selv hvis du har lyst? Anonymous poster hash: 61cd8...122
*Miss Marple* Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Passer liksom aldri med de to nære vennene jeg har...jobb,barn,økonomi osv...vil helst ikke reise aleneogså kommer de to minste til å bli så fornærma på at jeg bare drar....Anonymous poster hash: e6cdc...370 Bortforklaringer, bortforklaringer... Reis med mor, søster, venninner eller alene - alle trenger litt luft avogtil.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Jeg trenger mye luft!😭jeg sliter meg gjennom hver dag med smerter og stress...han er også mye borte i forbindelse med jobb så nå er det like før jeg tar meg en ny utdannelse som flyvert elr noe!!! Anonymous poster hash: e6cdc...370
Gjest Antarctica Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Du får bestemme deg for å dra litt bort selv, da. Eller si til gubben din at han får slutte å skulke sine familieplikter.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Da hadde jeg reist bort alene. Må da være deilig med noen dager på hotell, avslapping, litt shopping, i en eller annen ålreit by? Eller, har dere hytte, eller en hytte dere kan låne? Hvis du har så stort behov for å komme deg bort som det høres ut som, så hadde jeg gjort alt for å få det til! Anonymous poster hash: c4f27...a93
Mamsemums Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Det er jo bare å dra! Slutt og klag, gjør noe med det!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Jeg forstår deg godt at du ikke vil dra alene. Hva er det for noe moro å spise alene på hotell, være alene på shopping og sitte på hotell på kvelden og bare holde kjeft? Selvfølgelig er det mye gøyere å dra med venninner! Jeg har dessverre ingen venninner, så jeg er heller aldri på tur. Men jeg og barna planlegger en 2 ukers badetur til Australia om nøyaktig tre år - det blir dritgøy! Og så skal jeg selv på treningsleir neste år, det blir også gøy Forresten så synes jeg ikke noe om at en familiefar drar på guttetur hver eneste måned eller oftere - det forener seg ikke med familieliv. Anonymous poster hash: bc43b...552
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 Han er på gutteturer av og til. Men med tanke på at han er vekke annen hver uke eller 4 uker på jobb , så er det ikke så mye tid for han å reise på gutteturer . Jeg har vært på noen helgeturer selv , når vi bare hadde ett barn . Men nå når vi har to stk, blir det nok lenge til jeg reiser uten barn igjen . Eldste var 3 år før vi hadde barnevakt , regner med Nr to er minst like stor før vi er klar for barnevakt . Anonymous poster hash: 7f38a...537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå