Gå til innhold

45 kvm... Mor og datter trenger hjelp!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan mor og datter bo på 45 kvm i to år? Eller blir det for lite? 

De minste jeg har bodd på alene er 55 kvm, og da synes jeg det var litt lite... 

Hva tenker dere, klarer vi oss på 45 kvm i to år? (meget god planløsning der). 

Anonymous poster hash: 4a164...240
Videoannonse
Annonse
Skrevet

*Det

Skrevet

*Det

Huff, sorry skrivefeil! 

Skrevet

Man klarer seg alltid så lenge man har tak over hodet og mat på bordet i et trygt hjem

Anonymous poster hash: 0d0bc...702

Skrevet

Det burde ikke være noe problem det. Det kan godt hende at du hadde 55 upraktiske kvadratmeter. Jeg og samboer bodde på 34 med en katt og det var litt trangt men likevel funksjonabelt. Veldig fin planløsning og gode oppbevaringsmuligheter. Synes ikke 45 høres så lite ut :)

Skrevet

Hvor gammel er barnet?

Med en god planløsning er 45 km2 ikke ille og når det bare er for en begrenset periode er jeg sikker på at det går helt fint.

Skrevet

Antall soverom er vesentlig viktigere enn kvm. Det at man har mulighet til å trekke seg tilbake, eller ha besøk.

Nå det er sagt, så går jo alt om man må. Vi var familie på 3 på 50kvm og ett soverom i 3 år, i naboleiligheten (som var identisk ) bodde en afrikansk familie med besteforeldre, foreldre, 3 barn hvorav to i skolealder. 😊

Anonymous poster hash: 4b44a...35e

Skrevet

Jeg bodde på 50 kvm med en tenåringsdatter og 10 åring i 2 år. Det gikk helt fint.

Jentene fikk hvert sitt soverom,mens jeg hadde sovesofa i stuen.

Anonymous poster hash: 00f0f...af4

Skrevet

Alt går ann :) Det er jo bare for to år som du skriver, de årene går sikkert kjempefort! Vi bor nå to voksene og et barn i snart skolealder på 55 kvm, veldig god planløsning her så vi føler ikke vi har liten plass i det hele tatt. 

Anonymous poster hash: d717f...d58
Skrevet

Vi har bodd tre personer på 43 kvm i tre år nå og vi blir straks fire. Det er trangt, men vi klarer oss greit...

Anonymous poster hash: 11208...d29

Skrevet

Vi bodde 3 på 35 kvm i to år.

Anonymous poster hash: 73bd9...c39

Skrevet

Åhh, tusen takk for svar alle sammen! Det var godt og beroligende å høre :) 

Da går vi for den løsningen. Leiligheten består av et lite bad, to soverom, gang og åpen stue/kjøkken løsning.

Skrevet

Det vil nok gå helt fint :)

Selv bor jeg alene med 4 barn på 81 kvadrat, og tro det eller ei, det er faktisk ikke trangt ;)

Leiligheten er godt "utnyttet", passende romfordelinger (3 soverom) osv. Blir en utfordring når minstemann blir eldre og krever mer privatliv, men enn så lenge funker det fint :)

Det er veldig vanskelig å komme inn på boligmarkedet. Derfor prøver jeg heller å tenke at jeg er heldig som har mitt eget hjem, selv om det er lite. Vi har mat, klær, tak over hodet og hver vår varme seng å ligge i. Det er det viktigste :)

Anonymous poster hash: 977bb...184

Skrevet

Det tenker jeg går helt fint 😎

Anonymous poster hash: 94f7b...2f6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...