Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Er det noen her som har brukt det på sitt barn eller bruker? Hvilken erfaring har dere og hvor gammelt er barnet? Hvorfor bruker dere det? Anonymous poster hash: 9ca99...c1d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Vi vurderte det og fikk tilbud fra lege, men siden jeg selv har brukt Vallergan var det helt uaktuelt. Da jeg tok det var jeg sløv og "ødelagt" de første timene dagen etterpå, og det ønsket jeg ikke for barnet mitt uansett hvor utslitt jeg var. Nå har vi fått Melatonin i stede til de to barna som har søvnvansker, og det er mye bedre siden dette er noe kroppen allerede produserer selv. Minsten fikk dette første gang like før hun ble 5 år. Anonymous poster hash: e4302...305
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Det ene barnet mitt fikk det da hun var halvannet år,før noen visste at hun var syk,selv om jeg oppsøkte flere leger. På henne hadde det liten effekt,hangover dagen etter osv,så kuttet det fort ut. Jeg jobber med barn med spesielle behov,og der er det noen som får det. Da er alt annet forsøkt. Har god effekt på de som får. Anonymous poster hash: f5ae2...f6e
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Vallergan er det verste jeg har tatt mot søvnen. Sov i ca 12 timer uten at foreldrene mine kunne vekke meg. Altså jeg var voksen men på besøk hos de som sykemeldt pga store søvnproblemer. Resten av dagen var jeg zombie, satt apatisk i sofaen og var helt fjern. Jeg vet at ikke alle får en sånn reaksjon av Vallergan men min sønn kommer aldri til å få Vallergan så lenge jeg bestemmer over han! Prøv heller melatonin, jeg sov ikke bedre av det men ble ikke "dopa" av det. Anonymous poster hash: f0197...5bd
Gemini77 Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Datteren min på da 6 fikk det i fjor sommer pga allergi. Masse stikk som klødde og hun lå på kvelden og klødde og klødde. Våknet på morgenen med sår og blod i senga. Tok litt en times tid før sengetid og hun klødde ikke så mye. Hun sover lenge uansett så merket ikke noe på henne dagen etter.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Ja. Brukte det i en uke etter en operasjon. Vi var avhengig av at hun skulle sovne raskt og ikke kave for mye, samt at det tok bort kløe. Hun er ti måneder. Dosen var 0,7 ml men jeg gikk ned til 0,4. Nå sliter ikke vi med søvnen men innsovningen. Har hørt flere si de blir sløve på dagtid av det. Jeg syntes hun var litt rar de første to dagene, konstant trøtt. Men etter det var hun seg selv på dagen. Men hun fikk dårligere søvn utover natten, gråt en del i søvne ca 5-6 timer etter hun fikk det så hun ble definitivt mer urolig i kroppen. Vi er ferdig med å bruke det og det er jeg glad for. Leste om det på nett og ble skremt av alle advarslene. Nå brukte jo vi det pga et medisinsk problem. Hadde vi "bare" hatt søvnproblemer hadde jeg ikke valgt det. Jeg vet at søvnproblemer er et helvete altså, jeg ville nok forsøkt noe annet. Anonymous poster hash: 148ed...f5d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Fikk til mine, de våknet 10-15 ganger hver, hver natt (tvillinger). Det var etter en periode med mye sykdom de vente seg til å våkne så ofte. De fikk veldig hangover første dagen, så neste natt halverte jeg dosen. Brukte det bare tre - fire netter, så sov de mye bedre. Men jeg hadde dem ikke i barnehagen, såg jorde ikke så mye at de var trøtte dagen derpå. Går ikke å sende i barnehagen etter å ha fått det, min m2ning. Anonymous poster hash: 1a1fa...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå