Gå til innhold

Langpanne my ass!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Grrr ... Jeg pleier å bake selv, men i dag kjøpte jeg med en sånn kakemiks. Sjokoladekake til langpanne stod det. Jeg fulgte oppskriften til punkt og prikke og helte over i langpannen. Vel, kaken er kanskje 3 cm høy og det er åpenbart at røren er alt for knapp til en langpanne. Kan de ikke bare skrive på at man trenger to poser om man skal ha det i en stor langpanne da? *stresset fordi jeg må ut og kjøpe ny kakemiks til kake som skal være klar i morgen tidlig*

Anonymous poster hash: 700e2...0b9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror de er beregnet på sånne langpanner med lokk (som enhver mamma skal ha i sitt kjøkken ;) )

Anonymous poster hash: d8f17...d36

Skrevet

Det står størrelsen på langpanna den passer til i oppskriften bakpå pakken. 👍

Anonymous poster hash: 41524...3ab

Skrevet

Langpanne er 20 x 30, stor langpanne er 30 x40. Står det bare langpanne, menes den lille.

Anonymous poster hash: 4e188...07e

Skrevet

Kan du ikke dele den i to med et lag sjokoladekrem i mellom? Da blir den jo høy med sjokoladekrem i midten :)

Anonymous poster hash: 0bb85...ddf

Skrevet

Det står størrelsen på langpanna den passer til i oppskriften bakpå pakken.

Anonymous poster hash: 41524...3ab

Nei, det gjør det ikke. Jeg har finlest alt som står på pakken, og det står absolutt ikke noe om størrelse. På Toro sin stod det mål til liten langpanne, men Mølleren sin var 250 g tyngre og det stod ikke størrelse på, så da antok jeg at den passer til stor lanpanne. Det var åpenbart naivt av meg, men like pokkers irriterende likevel ;)

HI

Skrevet

Kan du ikke dele den i to med et lag sjokoladekrem i mellom? Da blir den jo høy med sjokoladekrem i midten :)

Anonymous poster hash: 0bb85...ddf

Jeg skulle ha med stor langpanne, det var så få som kunne bake. Men jeg kan fryse ned denne da, jeg trenger jo ikke å kaste den :)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...