Gå til innhold

Disneyland Paris

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å reise dit i august med mann og barn. Kan dere anbefale noen koselig hotell med basseng og "shuttle" til parken?

Ca hvor mye koster mat der borte? Om vi er 4 som skal spise ute alle måltider?

Hvordan er disneyland? Mine er i alderen 6-8 år

Anonymous poster hash: 5bf45...dbe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Skrevet

Disneyland er helt fantastisk bra :-D vi har vært der mange mange ganger! Anbefaler hotel Explorer. Veldig bra og kort vei til parken.

Det er svært dyrt i parkene, men det regner jeg med dere er klar over. Vi tenker ikke penger når vi er der. Anbefaler å spise på buffeter.

kos dere, god tur :-)

Anonymous poster hash: 2e2c5...9f6

Skrevet

Vi bodde på hotell Val d'Europe (like ved togstoppen Val d'Europe, kun én stopp fra Disneyland) da vi var der sist. Kjempefine, romslige "leilighet-rom" (kjøkken, lite bad, stue, soverom og stort bad). Mener vi betalte ca 4000 kr for 3 netter for dobbeltrom.

Mat i parken er dritt. Som alle parker. Da hadde jeg heller kjøpt mat på supermarked og tatt med nistepakke. Både bedre og billigere, syns jeg! :-D

Anonymous poster hash: 3dcb2...60c

Skrevet

Vi har vært der mange ganger, men lærte fort at august ikke er den beste tiden. Det er for varmt og for mye folk. Det siste var det verste.

Vi har tatt oss kan weekender i midten av mai eller september, da er det bedre.

Mat er dyrt i parken, norske priser..

det er en dyr park, men er du innstilt på det er det ikke noe problem.

Barna dine er i perfekt alder, tror begge kan Gjøre det aller meste faktisk.

Vi likte godt hotell Santa fe og hotell cheyenne, begge er jo Disneyhotell med tema så de koster litt mer enn de andre.

neste gang kommer vi til å gå for Explorer.

det går skyttelbuss til og fra hotellet hvert 15 min. Inkl i prisen.

Skrevet

Vi var der i august i fjor, og det er veldig mange mennesker der. I Spania, Italia og Frankrike har de fellesferien i august.

Har vært der i juli en gan og, da var det mindre mennesker der.

Vi bodde på Aparthotel Adagio Marne la Valle d`Europe, fint leilighetshotell som lå rett ved det store kjøpesenteret, og det går Shuttle buss til parken. Vi lagde mesteparten av maten på hotellet. På kjøpesenteret så har de en enorm matbutikk, og det er en drøm og gå og handle masse god mat, masse økologisk mat, fersk mat og alt tenkelig av grønnsaker og frukt.

Ellers har de noen restauranter inne på kjøpesenteret og. Var en kinesisk der vi prøvde, og de hadde god mat. Synes ikke de har mye god mat i parken. Det er mest junk.

Men vi elsker Disneyland, jeg blir som en liten unge igjen. Vi har vært der 3 ganger, og jeg drømmer allerede om neste reise dit.

Anonymous poster hash: e1911...abc
Skrevet

Åååå dette drømmer jeg også om!

Noen som vil si hva en slik tur koster??

Hvor mye beregner dere? Park,hotell mat osv?

Anonymous poster hash: 73dde...2d9

Skrevet (endret)

Anbefaler VIRKELIG Mariotts village!

Ungene var helt himmelfalne da vi kom dit. Ikke er det dyrt heller, og dere får deres egen villa, to etasjer, tre bad, egen veranda og hageflekk. Det er laget flotte dammer hvor det er opplyst med svaner og ender i. De kommer tuslende om

morgenen:)

Det er svææært utendørsbasseng og innendørs. Det er volleyballbane, badminton, barneklubber hvor de lager kaker og kler seg ut, det er fotballbane, lekeplass, utleie av sykler og sparksykler.

Det er vanvittig nydelige områder med store aleer av rosebuer osv.

Villaene ser ut som presidentboliger!

Og superbra gratis Wifi i hver villa;-)

Det går busser til Disneyland ofte eller du kan ta taxi. De kommer enten utenfor døren din eller utenfor resepsjonen.

Tar ca 5 å kjøre.

Anbefales på det sterkeste!:)

post-427045-296851_thumb.jpg

Endret av Twintipp og himmelblå
Skrevet

Takk for svar jenter...kanskje vi heller skal ta en helg i september..men gleder meg enda mer nå!! 😀

Skrevet

Anbefaler VIRKELIG Mariotts village!

Ungene var helt himmelfalne da vi kom dit. Ikke er det dyrt heller, og dere får deres egen villa, to etasjer, tre bad, egen veranda og hageflekk. Det er laget flotte dammer hvor det er opplyst med svaner og ender i. De kommer tuslende om

morgenen:)

Det er svææært utendørsbasseng og innendørs. Det er volleyballbane, badminton, barneklubber hvor de lager kaker og kler seg ut, det er fotballbane, lekeplass, utleie av sykler og sparksykler.

Det er vanvittig nydelige områder med store aleer av rosebuer osv.

Villaene ser ut som presidentboliger!

Og superbra gratis Wifi i hver villa;-)

Det går busser til Disneyland ofte eller du kan ta taxi. De kommer enten utenfor døren din eller utenfor resepsjonen.

Tar ca 5 å kjøre.

Anbefales på det sterkeste!:)[/quote

Dette ser veldig vakkert og eventyrisk ut!

Skrevet

Åååå dette drømmer jeg også om!

Noen som vil si hva en slik tur koster??

Hvor mye beregner dere? Park,hotell mat osv?

Anonymous poster hash: 73dde...2d9

Jeg har bare sjekket flybiletter og hotel på booking.com, blir vel rundt 9000kr for hotell (tirsdag-lørdag), og ca 4000kr med fly (ryan air)...så kommer jo biletter til parken, mat, sightseeing i paris etc i tillegg

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...