Gå til innhold

Hva gjør dere akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her steker jeg på terrassen og ser på sprekingene som jogger og står på rulleski ☀️☀️

Videoannonse
Annonse
Skrevet

All den tid jeg svarer her, sitter jeg på BIM ☺

Skrevet

Ser på jenta som vugger kaninen sin i dukkevogna. Den er visst veldig lei seg og må sove.

Skrevet

Prøver å holde mannen våken så han ikke ødelegger for nattesøvnen sin (han skal opp 03.30 på jobb så han må legge seg kl 20 :P ) mens jeg kikker en gammel episode av Big bang theory. Trøtt etter jobb og grilling i sola idag :) 

Skrevet

Ligger på sofa. Egentlig klar for senga og natta, men barna og mannen er våkne, og jeg vil ikke sove. Jeg vil ha det gøy, men har dum ME dritt.

Anonymous poster hash: 33a03...213

Skrevet

Ligger i sengen. Sliten og ødelagt

Anonymous poster hash: 70065...c0a

Skrevet

Sitter også i sofaen og prøver å holde meg våken. Har handlet på nettet til eldste, og lurer fælt på hva jeg brukte visakortet til som var så dyrt i sist uke :o

Skrevet

Jeg og mannen har nettopp kjøpt oss skikkelig fin markise fra Kjells markiser som ble montert i dag. Her øser regnet ned å vi har tatt ut markisen som er regn og vindtett, koser oss med champagne ute mens det regner, herlig lyd akkurat som å være i telt :-)

Om ikke sommeren kommer så drar vi ihvertfall til varmere strøk i august, godt å tenke på at vi skal til Santorini å nyte sol og VARME! :-D

Anonymous poster hash: ab07b...df9

Skrevet

Furter og syns synd på meg selv... fordi jeg har spist så mye dritt i det siste at jeg har blitt feit.

IDIOT! :-@

Sommerkropp ftw... :-P

Anonymous poster hash: 9b039...c79

Skrevet

Ser landskamp og får servert saft! Ligger gravid og glad på sofaen :)

Anonymous poster hash: 0f4b1...3e5

Skrevet

Ligger i senga å ser på en dårlig film... Burde skru av å legge meg nå, men...

Anonymous poster hash: e13d8...55f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...