Gå til innhold

Oransje tema i barnedåp?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan det bli fint tro? Jeg er så lei rosa, lilla og blått at jeg spyr snart. Kan vi kjøre oransje tema i dåpen til minstemann i september?

 

Anonymous poster hash: bb923...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tema?

 

Anonymous poster hash: 7ec19...e28

Skrevet

Høst og orange syns jeg høres perfekt ut :)

 

Anonymous poster hash: 9706e...c3f

Skrevet

Ja hvorfor ikke, Ole brum er jo Orange :-P

Skrevet

Tema? Anonymous poster hash: 7ec19...e28

Ja, tenker da på en oransje bordløper, roser i hvitt, gult, oransje og rødt. Kanskje noen lønneblader, hvis de fremdeles er pene... HI

 

Anonymous poster hash: bb923...10d

Skrevet

Høstfarger, kobber/bronsje/gull er kjempefint å pynte med. Brukte de fargene i navnfesten til en av mine i midten av oktober. Kjøpte lys og servietter, alt annet fant jeg ute i naturen. Genialt 😊

Skrevet

Høstfarger, kobber/bronsje/gull er kjempefint å pynte med. Brukte de fargene i navnfesten til en av mine i midten av oktober. Kjøpte lys og servietter, alt annet fant jeg ute i naturen. Genialt

Stilig! Takk for tips! HI

 

Anonymous poster hash: bb923...10d

Skrevet

Kan det bli fint tro? Jeg er så lei rosa, lilla og blått at jeg spyr snart. Kan vi kjøre oransje tema i dåpen til minstemann i september?

 

Anonymous poster hash: bb923...10d

 

 

Vi skal kjøre oransje tema! Er også pisslei rosa og lyseblått, vi hadde mørkelilla til jentungen med litt sølv, nå har jeg gutt og har tenkt på oransje. Han blir døpt i august når løvet begynner å bli blant annet oransje :)

 

Anonymous poster hash: c32a4...29b

Skrevet

Jeg syns at oransje er en fæl farge men gå for det om dere liker den fargen :) Vi hadde lys turkis, sølv og ellers alle andre farger. Altså turkiske lys og servietter. Blomster i hvitt og turkis. Sølv på div pynt som mønsteret på løperen, men også ballonger i alle mulige farger og noen pyntestener i alle mulige farger strødd på bordet, istedenfor sånna små plastsmokker som "alle" bruker. Bordkortene var hvite og pyntet med forskjellige farger på skriften og pynten. Det ble veldig fint. Skal ha det sånn til neste baby og men ikke turkis om det blir en jente, kanskje gult istedenfor. Hadde ballonger istedenfor pomponger (el hva de heter) som "alle" bruker.

 

Anonymous poster hash: 03317...bd2

Skrevet

Jeg syns at oransje er en fæl farge men gå for det om dere liker den fargen :) Vi hadde lys turkis, sølv og ellers alle andre farger. Altså turkiske lys og servietter. Blomster i hvitt og turkis. Sølv på div pynt som mønsteret på løperen, men også ballonger i alle mulige farger og noen pyntestener i alle mulige farger strødd på bordet, istedenfor sånna små plastsmokker som "alle" bruker. Bordkortene var hvite og pyntet med forskjellige farger på skriften og pynten. Det ble veldig fint. Skal ha det sånn til neste baby og men ikke turkis om det blir en jente, kanskje gult istedenfor. Hadde ballonger istedenfor pomponger (el hva de heter) som "alle" bruker.

 

Anonymous poster hash: 03317...bd2

Eller kanskje lysegrønn om det blir en gutt :)

 

Anonymous poster hash: 03317...bd2

Skrevet

Jeg har hatt rødt til jentene og mørkeblå til gutten. Aldri vært fan ab pastellfarger

 

Anonymous poster hash: c8384...680

Skrevet

Jeg hadde limegrønt og lilla i minstejenta sin dåp. I guttedåpen hadde jeg en mørk blå farge og sølv. Oransje funker nok helt fint det og.

Skrevet

Mamma hadde høstfarger da de giftet seg i september. Det var aldeles nydelig. Kirken var pyntet med greiner med blader i rødt, orange og gult som vi hentet i skogen morgenen på bryllupsdagen. Brudebuketten besto av hvite og orange roser med rød "kant". Ellers var lokalet pyntet med løv og roser i høstfarger og masse sølvlysestaker og enkelte andre effekter i sølv (strassdiamanter etc på bordene). Hvite servietter og lys.

 

Jeg synes dette passet utrolig godt på høsten. Blir å passe fint i barnedåp også.

 

Anonymous poster hash: fcba8...4f2

Skrevet

Takk for svar, dere! Jeg har fått mange gode tips her, så da blir det oransje tema i dåpen. Takk! :) HI

 

Anonymous poster hash: bb923...10d

Skrevet

Vi hadde høstfarger i navnefesten til minstegutten. Tørket og presset blader for å ha utover den hvite duken, ble veldig fint fargespill med rødt, oransj, gul og noe grønt. Så lagde jeg bordkort ved at jeg lagde bladtrykk på hvite kort, malte på et lite blad og trykket mot kortet som et stempel, ble en utrolig fin effekt som flere skrøt av :) Hadde planer om å skjære ut epler for å ha stearinlys i også men ble ikke tid. Google det er veldig stilig. Hadde lyst å bruke rogn også det er jo så nydelig som dekorasjon men fant ingen fargesterke på den årstiden. Mye man kan finne på. Lykke til :)

 

Anonymous poster hash: ff9a9...5ce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...