Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Hva gjør dere mens vaskedamen/mannen er hjemme hos dere? Er dere hjemme eller reiser dere ut? Jeg kan se for meg at jeg ville rydde litt før det kom noen😂😂 Har lyst til å få litt hjelp hjemme nå som jeg heller ønsker å prioritere andre ting enn å vaske i finværet. Anonymous poster hash: 967fc...43b
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Jeg rydder kjempenøye rett før hun kommer! Hun er der og gjør jobben sin mens vi andre er på jobb og barnehage - kommer hjem til skinnende rent hus! Anonymous poster hash: 66481...eb1
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Selvfølgelig rydder man før vaskehjelpen kommer. For det første får du tingene der de hører hjemme, og vaskedamen kan bruke tiden på å vaske, ikke rydde unna alt som ligger i veien. Jeg har pleid å komme meg ut av huset, eller i det minste holde meg i en annen etasje hvis jeg ikke har kunnet gå ut. Anonymous poster hash: 7f039...3b6
Serepta Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Har det helt ryddig når hun kommer. Da får jeg mer effektiv vask for pengene. Og siden vi har hjelp hver uke, er huset stort sett alltid ryddig. Deilig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå