Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Og hvorfor? Jeg handler mest på Rema1000 fordi jeg kjenner butikken, frukt og grønnsakene har stort sett god kvalitet, det er enkelt å parkere og jeg innbiller meg at det er billigere enn de andre butikkene, sikkert fordi jeg handler det som står på listen. Jeg er gror fort inn i vaner å handler stort sett det samme, ting de alltid har. Hvis jeg forviller meg inn i andre butikker bruker jeg mye lenger tid, handler mer en det som står på listen, glemmer noe på listen mm. Ikke noe rart de andre butikkene er mye dyrere😏 Anonymous poster hash: 5f1f6...444
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Joker. Butikken har det jeg trenger til hverdags og har super service. Også er neste butikk 3 mil unna... Anonymous poster hash: 46723...85d
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Stort sett kun Rema. De er billigst på det jeg handler i hverdagen og er i tillegg den butikken der både kjøpmann og samtlige ansatte har en enestående kundeservice. Anonymous poster hash: 6ab46...10a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 REMA1000, uten tvil Anonymous poster hash: 8ea38...8f0
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Handler mye på Meny for de har stortsett alt jeg skal ha,jeg vet hvor varene står,veldig hyggelige ansatte,å det ligger rett ved buss-stoppet. Handler på rema 1000 når jeg vil ha billig biff og ferdiglaget fløtegratinerte poteter. Anonymous poster hash: eba25...937
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 KIWI. Veldig hyggelige ansatte, bra frukt og grønt, har det utvalget jeg trenger og blir billigst når jeg handler der. I tillegg bleieavtalen som jeg får beuk for igjen snart Anonymous poster hash: ec0f9...7db
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Akkurat nå, og i mange år fremover, er det Jakob`s på Holtet i Oslo. Hovedsakelig fordi vi handler på den butikken som er nærmest, og nå bor vi nærmest den. Innimellom hender det vi handler på Ultra på Brynsenteret eller Meny eller Ultra på Majorstuen, og en sjelden gang handler jeg på Kiwi på Karlsrud når jeg likevel skal hente en pakke der. Før vi flyttet var det to forskjellige ICA-butikker som var nærmest, og da handlet vi der. Anonymous poster hash: b3813...659
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Rema, er billig og nærmest. Er en Eurospar på andre siden av gaten for Rema men er jo mye dyrere så handler bare ting der som Rema ikke har og det er ikke ofte. Men noen ganger kjører jeg rundt og handler inn stort på salg, bruker appen Mattilbud. Har flere matbutikker i området. Anonymous poster hash: 442e7...93a
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Rema1000 Anonymous poster hash: e0389...4de
MTF Skrevet 15. juni 2015 #10 Skrevet 15. juni 2015 Stort sett Kiwi eller Coop Obs. Kiwi ligger i nærheten og er lett å stoppe innom på vei til/fra hvor som helst. I tillegg er de billig og har godt utvalg i frukt og grønt. Coop Obs fordi den har alt jeg trenger, fordi jeg har medlemskort der og fordi de ofte har gode tilbud og et veldig godt utvalg av det meste.
Tjofsen Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Handler mest på Rema, Kiwi, coop extra og coop obs. Er også innom de fleste andre kjedene, men handler da kun tilbudsvarer.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Rema og kiwi. Fordi det er billig, god parkering og nærme jobb/hjem. Av og til handler jeg på spar og coop extra om det er hode tilbud eller noe spesielt jeg skal ha som kiwi og rema ikke har. Anonymous poster hash: e7b14...535
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå