Gå til innhold

Hva tenker dere om kjæresten til venninna mi?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som runker før han står opp og bruker BARNET sine sokker til å tørke vekk sæden? ( siden sokken ligger nærmest )

Anonymous poster hash: 729c4...7a1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenker mest på at du vet urovekkende mye om han...

Anonymous poster hash: 3eaf9...2dd

Skrevet

En skikkelig sjarmør!

Anonymous poster hash: 57b78...590

Skrevet

Jeg tenker mest at din venninnes kjæreste bør finne seg ny dame - en dame som ikke avslører slike intime detaljer til sine venninne...

Anonymous poster hash: 2bc2c...e76
Skrevet

Jeg tenker at det spiller ingen rolle og har ingenting med noen andre å gjøre. Så lenge han putter sokken i skittentøyet etterpå. 

Skrevet

Fy søren så ekkelt!

Anonymous poster hash: 07e4d...8fc

Skrevet

Jeg tenker en hel del mer om din venninne og hennes valg av mann enn om ham ...

Anonymous poster hash: 6593c...fa6
Skrevet

Ok..

Anonymous poster hash: 317c7...ce2

Skrevet

Så om han hadde brukt sin egen sokk hadde det vært greit og null problem? I så fall er det null problem. Vi har da vaskemaskin?

Anonymous poster hash: ec10a...d78

Skrevet

Min eks runket om natten og slang håndklær på gulvet som lå der på morgenen når vår datter sto opp. Hun krabbet jo på den tiden. Ekkelt. Runke honkle sånn seriøst!!

Anonymous poster hash: f7948...676

Skrevet

Ååååh, for et kvikt og kjelt svar! Alle menn forteller selvsagt slike ting på første date. Og en slik vane kan man selvsagt ikke ha uten å være en gjennomført ufyselig person ellers.

Anonymous poster hash: 23c74...a35

Skrevet

Som runker før han står opp og bruker BARNET sine sokker til å tørke vekk sæden? ( siden sokken ligger nærmest )

Anonymous poster hash: 729c4...7a1

Å tørke opp med sokker er ekkelt uansett. Hun burde plassere en pakke tørkepapir på nattbordet.

Skrevet

Kan ikke venninnen kjøpe en pakke Kleenex til sin kjære? Og la være å fortelle deg slikt. Så kan du la være å dele det her.

Skrevet

Ekkelt! Hadde jeg aldri godtatt!

Anonymous poster hash: b81c0...6ea

Skrevet

Jeg lurer aller mest på hvorfor du vet dette.

Skrevet

Er problemet her at det er barnets sokk? Det er vel likegyldig om det er hans eller barnets, det er en sokk! Ellers så slenger jeg meg på dette med at du vet altfor mye om han.

Anonymous poster hash: 3fc7e...775

Skrevet

Ååååh, for et kvikt og kjelt svar! Alle menn forteller selvsagt slike ting på første date. Og en slik vane kan man selvsagt ikke ha uten å være en gjennomført ufyselig person ellers.

At hun tillater ham å bruke barnets sokk(!) sier meg en del om venninnen. Hun trengte ikke å vite noe om hans morgenvaner på forhånd for å si "Nei kjære, ikke bruk sokkene til barnet mitt, vennligst finn noe papir eller håndkle i stede.". Det kan da umulig være så vanskelig. At han selv ikke klarer å tenke ut at barnesokker ikke er det beste å bruke, og at han bare tar det fordi det er nærmest (og da ikke klarer å planlegge å finne fram noe annet når dette tross alt er noe han gjør hver eneste morgning) sier vel litt om personligheten hans ellers ... Eller?

Når det er sagt, hvorfor ikke gjøre dette i dusjen? Mer renslig og mindre klissete vask.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...