Gå til innhold

Er det innenfor med Toro-kake?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fikk sms om jeg kunne bake en kake til skoleavslutning på onsdag og følte at jeg ikke kunne svare nei. Problemet mitt er bare at jeg er så drittlei av å bake fordi jeg de siste to ukene totalt har bakt 9(!) kaker fra bunnen av pga bursdager og avslutninger. Bare tanken på å måle opp, knekke egg, smelte smør osv får det til å grøsse i meg. Duger det med en Toro-langpannekake? Er blir jeg årets verste mamma da?

Anonymous poster hash: cbd1d...188
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vet du spør på dib nå?😜

Lag det du vil! Ingen smaker at det er Toro vel?

Anonymous poster hash: c52f8...66c

Skrevet

Kjær på 😆😆😆. Den er både glutenfri og melkefri, så bruk melkefritt margarin eller nøytral olje, så er det nok noen som blir strålende fornøyd.

Skrevet

Synes det er helt innafor med Toro kake.

Skrevet

Hadde jaggu dratt på bakern og kjøpt noe der i stedet. Men ja - Toro er en kjær venn å ha i nøden :D

Skrevet

Takk, da gjør jeg det slik denne gangen :) Jeg er egentlig glad i å bake, men nå var jeg bare så lei ;)

HI

Skrevet

Jeg fikk sms om jeg kunne bake en kake til skoleavslutning på onsdag og følte at jeg ikke kunne svare nei. Problemet mitt er bare at jeg er så drittlei av å bake fordi jeg de siste to ukene totalt har bakt 9(!) kaker fra bunnen av pga bursdager og avslutninger. Bare tanken på å måle opp, knekke egg, smelte smør osv får det til å grøsse i meg. Duger det med en Toro-langpannekake? Er blir jeg årets verste mamma da?

Jeg leverer torokaker på avslutninger og tilstelninger og pynter dem ugjenkjennelige. No one ever knows 😉☺️

Anonymous poster hash: bb953...70a

Skrevet

Et rungende JA til Toro-kaker!!

Skrevet

Kjøper alltid toro/regal ferdigmiks og lager heller en enkel god glasur. Ingen har klaga enda :-P

Skrevet

Jeg gjør det samme, sett på lapp med glutenfri og melkefri, så få du ekstra stjerne i boka :)

Skrevet

Null problem! :)

Anonymous poster hash: 5fdae...fe8

Skrevet

Toro-kake er alltid innafor 😊 sleng på litt nonstop på toppen så blir det gull ☺

Skrevet

Det er VELDIG mange som gjør det. Smaker det veldig lett på alskens avslutninger, 17. mai og loppemarkeder... Men sjokoladekake med nonstop og seigmenn er det som går unna først hos barna, så kjør på...

Selv har jeg akkurat bakt en stor gulrotkake i langpanne til (heldigvis) siste avslutningen. Har bakt fem kaker på litt over en uke, tror jeg, men sånn er det på denne tiden....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...