Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg har sett en stillingsutlysning som jeg syns virker spennende. Er i samme (gigantske) organisasjon der jeg er nå, men veldig annerledes og med myyyye høyere lønn. En av de som er kontaktpersoner til jobben har hatt meg på intervju før, til en annen stilling. Han har tidligere vært sjef i den avdelingen jeg er i nå (for hundre år siden, før jeg var fast ansatt). Senere har han klatret oppover, og den forrige gangen jeg var på intervju, var han ganske høyt oppe i sjefsstolene. Den jobben fikk jeg ikke, og jeg syns han var en ganske dårlig intervjuer. Nå har han klatret omtrent til topps, nestleder på aller høyeste nivå.Denne stillingen er altså rett under ham. Det blir vel igjen han som skal ansette. Lurer på om det er noen vits, siden han ikke ville ansette meg forrige gang. Det taler jo imot å søke; han "liker" meg ikke. Men det som taler FOR er at det kan hende han syntes jeg var overkvalifisert sist (det var jeg vel egentlig - de ansatte en mye yngre person med annen bakgrunn enn meg). I så fall kan det jo hende han syns jeg passer bedre til dene jobben, som er mer krevende....? Hmmm. Regner ikke med å få så mange svar på denne tråden- er vel ikke så lett å svare på et sånt innlegg, men jeg blir uansett glad for deres betraktninger. Anonymous poster hash: ed74b...c3a
Rubella Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Selvfølgelig kan du søke! At du ikke fikk jobben sist trenger da ikke å bety at han ikke likte deg! Det var vel en annen som passet bedre til jobben. Har du noe å tape ved å søke? Kjør på!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Søk!! Om du er kvalifisert og virkelig vil ha den jobben😊 Skriv en råbra søknad og nail intervju om du får. Anonymous poster hash: dc732...139
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Søk!! Du har større sjanser om du søker enn om du ikke søker Anonymous poster hash: 7a496...220
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Selvfølgelig kan du søke! At du ikke fikk jobben sist trenger da ikke å bety at han ikke likte deg! Det var vel en annen som passet bedre til jobben. Har du noe å tape ved å søke? Kjør på! Dette! Å tenke at han ikke liker det bare fordi du ikke fikk den jobben sist gang er jo bare rart. Slik tankegang bør du slutte med snarest. Det betydde at det var noen andre som de syntes passet bedre til jobben. Anonymous poster hash: fb0b0...4ec
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #6 Skrevet 16. juni 2015 OK, takk for oppmuntring :-) Får vel kanskje søke, da. HI Anonymous poster hash: ed74b...c3a
Tired mama Skrevet 16. juni 2015 #7 Skrevet 16. juni 2015 OK, takk for oppmuntring :-) Får vel kanskje søke, da. HI Anonymous poster hash: ed74b...c3a Ikke kanskje. Søk!!! :-)
sug lut Skrevet 16. juni 2015 #8 Skrevet 16. juni 2015 Klart du skal søke. Du kom til intervju sist, ingen grunn til ikke å prøve igjen.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #9 Skrevet 16. juni 2015 OK, takk for oppmuntring :-) Får vel kanskje søke, da. HI Anonymous poster hash: ed74b...c3a Ja! Gjør det! Det verste som skjer er at du ikke får den, og fortsetter der du er nå. Ingenting å risikere med andre ord. LYKKE TIL! Jeg heier på deg! Anonymous poster hash: fb0b0...4ec
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #10 Skrevet 16. juni 2015 Just do it! Lykke til! Anonymous poster hash: 72417...20e
Virginia. Skrevet 16. juni 2015 #11 Skrevet 16. juni 2015 Søk! Du kom til intervju sist, noe som tyder på at du helt klart var kvalifisert. Det kan være en rekke årsaker til at du ikke ble innstilt som nummer 1 den gang. At du søker på tilsvarende stilling nå, gir deg bare et ekstra stort fortrinn i denne runden, fordi det viser at du har mer enn nok motivasjon.
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #12 Skrevet 16. juni 2015 Søk! Du kom til intervju sist, noe som tyder på at du helt klart var kvalifisert. Det kan være en rekke årsaker til at du ikke ble innstilt som nummer 1 den gang. At du søker på tilsvarende stilling nå, gir deg bare et ekstra stort fortrinn i denne runden, fordi det viser at du har mer enn nok motivasjon. Det er en helt annen stilling nå, mye "høyere". Men jeg tenker at det kanskje er bra fordi det kan hend ejeg var overkvalifisert sist. HI Anonymous poster hash: ed74b...c3a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå