Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Noen som har vært der? Hvordan opplevde dere det? Reiser med en 8åring og min mor. Anonymous poster hash: 28e23...05c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Hadde det utrolig fint. Annbefales! Anonymous poster hash: 074f5...fdc
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Helt greit, drar ikke tilbake. Laaangt fra flyplassen, sliten by, hyggelige folk. Anonymous poster hash: 94c25...1fb
Sisch Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Jeg var der i juli en gang, skal aldri tilbake. Helt sykt varmt og veldig høy luftfuktighet!
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Veldig party sted, ihvertfall der jeg var.... Dårlig strand, og litt sliten by. Men jeg hadde det veldig gøy der da jeg var 19 år og singel Anonymous poster hash: cb13e...7d5
Ronja80.mor til 2 Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Marmaris er ikke slitent lenger. Hele strandpromenaden er pusset opp og partybarene er flyttet fra stranden til barstreet. Stranden er helt grei, verken mer eller mindre. Har bodd I Marmaris I noen år og mye har skjedd de siste årene. Dersom du synes Marmaris blir for mye, er det 10 min med buss til Icmeler som er mye roligere. Evt 10 min den andre veien til Aktas som er koselige restauranter med egne strender. Her er det veldig stille og rolig, ihvertfall i ukedagene.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Tusen takk for svar. HI Anonymous poster hash: 28e23...05c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå