Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Vurderer en liten elektrisk da vi ikke griller så ofte, og vi har en liten veranda med naboer tett på... Anonymous poster hash: fdc1f...4ed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 Liker best gassgrill. Vil ha ordentlig flammer, det får man ikke med elektrisk (da kan man lie gjerne grille i stekeovnen, liksom). Og så er det enklere enn med kull. Anonymous poster hash: 38c8c...593
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Kull smaker definetiv best hvertfall 👍🏻 Anonymous poster hash: a643f...cd7
Rubella Skrevet 15. juni 2015 #4 Skrevet 15. juni 2015 Jeg foretrekker gassgrill hvis jeg skal grille selv siden det er så lettvint. Men smaken blir best med kull! Elektrisk blir som å bruke stekepannen.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 15. juni 2015 #5 Skrevet 15. juni 2015 Gass. Hadde elektrisk, men den ble for liten rett og slett.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #6 Skrevet 15. juni 2015 Kull smaker best, men er kanskje ikke så praktisk i leilighet (jeg fikk inntrykk av at dere gjorde det). Den må jo tømmes (bør gjøres i dunken ute for å hindre askestøv inne) og et vindtak kan få litt aske i vinden (kjipt å få inn dør eller vinduer). Gassgrill er meget praktisk, leilighet eller enebolig. Enkelt i bruk, og smaken blir fin. Du får den grillede følelsen av maten, som ved kull. Men du får selvfølgelig ikke den typiske "kullsmaken". Elektrisk grill mener jeg er mest for "syns og bruks skyld". Den gjør at du kan lage mat ute, og man ser at du har en grill. Smaken er omtrent som i stekeovnen. Lukter ikke engang grill... Anonymous poster hash: e39d5...6df
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #7 Skrevet 15. juni 2015 Elektrisk grill er genialt på den måten at den kan brukes både inne og ute, så den blir helårs. Utenom det foretrekker jeg gassgrill hjemme og bål ute Anonymous poster hash: c648c...0f8
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #8 Skrevet 15. juni 2015 Hm..ble usikker nå..Men det smaker godt med mat fra elektrisk grill også? Vi er bare 3 i familien, så ikke mye mat som grilles samtidig.. Vurderer en Weber. Noen med erfaringer? hi Anonymous poster hash: fdc1f...4ed
soleia Skrevet 15. juni 2015 #9 Skrevet 15. juni 2015 Kolgrill smakar nok best, men synes gass er meir praktisk. Elektrisk er praktisk i burettslag der det ikkje er lov med andre grillar på verandaen. Det er jo og enklast å berre plugge inn stikkontakten, men det er litt mindre grillsmak enn dei andre alternativa.
klg,2 boys now:) Skrevet 15. juni 2015 #11 Skrevet 15. juni 2015 Hadde heler droppet det enn og hatt elektrisk.heler kjøpt en engangsgrill hvis behovet meldte seg. Best smak er kull,men mest praktisk er gass synes jeg
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #12 Skrevet 15. juni 2015 Vi har eb liten utepeis som blir brukt som grill. Genialt :-) Anonymous poster hash: faf3a...cd3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #13 Skrevet 15. juni 2015 Elektrisk koker maten mer på en måte. Kull er fy på veranda. Gass går greit og lager bra resultat. Anonymous poster hash: 4acc7...dad
Himmel og hav Skrevet 15. juni 2015 #14 Skrevet 15. juni 2015 Først og fremst bør du sjekke hva som er lov om du bor i borettslag. Der vi bodde før, var det kun tillatt med elektrisk. Det fungerer jo på et vis, men det blir liksom ikke helt grilling ut av det, synes jeg. Jeg foretrekker gassgrill. Det er kjapt, lettvint og du trenger ikke å planlegge timer i forveien om du vil grille.
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #15 Skrevet 15. juni 2015 Gass. Har både Weber 330 på hytta og hjemme. Veldig bra! Anonymous poster hash: 4cd41...9fa
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #16 Skrevet 15. juni 2015 Elektrisk er mindre interessant enn grillpanne.. Ville i det minste hatt gass. Personlig syntes jeg kull er best. Anonymous poster hash: 221c2...92c
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #17 Skrevet 15. juni 2015 Takk for svar, alle sammen! Dere er supre! hi Anonymous poster hash: fdc1f...4ed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #18 Skrevet 15. juni 2015 Elektrisk koker maten mer på en måte. Kull er fy på veranda. Gass går greit og lager bra resultat. Anonymous poster hash: 4acc7...dad Hvorfor er kull fy på veranda? Anonymous poster hash: fdc1f...4ed
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #19 Skrevet 15. juni 2015 Jeg synes ikke kull smaker særlig bedre enn gass. Og på gassgrillen blir maten perfekt stekt fordi man har full kontroll på temperaturen, og kan variere direkte og indirekte varme. Vi har en stor Weber gassgrill, og griller ca fem dager i uka fra mai til september, lager nesten all mat på grillen... Så jeg anbefaler gass! Man får fine, små gassgriller også, for eksempel weber Q2000. Elektrisk synes jeg ikke blir "ordentlig" grilling. Anonymous poster hash: 19a83...a09
Anonym bruker Skrevet 16. juni 2015 #21 Skrevet 16. juni 2015 Har bestemt oss for å droppe elektrisk, vi. Ikke akkurat så mange som anbefaler det her. :-) Men gassgrill høres litt skummelt ut, synes jeg..hehe, ja, jeg vet jeg sikkert høres "rar" ut...Men gassgrill funker greit hos amatører altså? hi Anonymous poster hash: fdc1f...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå