Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #1 Skrevet 15. juni 2015 Jeg er tidlig gravid og sliter meg noe kvalme. De siste dagene har jeg også vært forkjølet med hoste, sår hals osv. Kjæresten og jeg var på overnattingstur i helga med vår nye bobil. På campingen traff kjøresten en gammel venn av seg som ble med inn for å se på bobilen. Vi alle satt rundt bordet. Jeg spiste potetgull mens kjæresten og kompisen snakket sammen. Plutselig svelgte jeg vrangt og fikk skikkelig hosteanfall!! Jeg fikk ikke puste, ble rød, hostet og harket. Tårene spratt! Jeg reiste meg og følte jeg skikkelig ille til mote. Plutselig, midt under hostinga, slapp jeg DEN rapen!!!! Jeg hostet, rapet og brakk meg samtidig. Herregud, trodde jeg skulle dø!! Anonymous poster hash: 5fdb4...ae3
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #2 Skrevet 15. juni 2015 La kompisen være den første til å vite om graviditeten! Så skylder du på den! 😂😂😂 Anonymous poster hash: 533b0...582
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2015 #3 Skrevet 15. juni 2015 Hahahahahahaha!!!! Stakkars!!!! Jeg, samboeren og småen var ute og spiste for noen dager siden. Jeg er gravid og mister av og til kontrollen på kroppslydene. Mens jeg spiste og koste meg så bestemte tarmen for å tømme ut noe vanvittig med luft... Der var masse og høylytt. Det var masse folk rundt som spiste. Det var helt grusomt. Anonymous poster hash: e3adf...8c0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå