Gå til innhold

Tips til de som er utro

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vær forsiktig når du sender sms. Pass på at du sender riktig. Nå vet jeg at en av foreldrene i klassen til min datter er utro.

Anonymous poster hash: 014aa...add

Videoannonse
Annonse
Skrevet

😱😂😂😂😎

Anonymous poster hash: f10b5...86f

Skrevet

Det beste tipse må vel være: IKKE VÆR UTRO!!

Men usj.. Så utrolig kleint for vedkommede som sende sms feil! 😆

Anonymous poster hash: dbb71...3f5

Skrevet

Men da sletter du den smsen og går videre med livet ditt.

Jeg ville nok sent svar ala "denne kom feil."

Skrevet

Videresend den til vedkommendes kone eller mann med hilsenen: tror denne var ment for deg👍

Anonymous poster hash: 38236...d7e

Skrevet

Jeg har slettet den, og jeg har svart på den at den nok var feilsendt. Og vedkommende skal være glad det var meg den gikk til.

Skrevet

Hva sto det da?

Anonymous poster hash: 4149b...01c

Skrevet

Jeg har slettet den, og jeg har svart på den at den nok var feilsendt. Og vedkommende skal være glad det var meg den gikk til.

Ja vedkommende kan tydeligvis være glad for at du er med på å holde partneren uvitende. Den bedratte setter sikkert stor pris på å ikke få vite om noe som ikke skader h*n så lenge h*n ikke vet. God innsats👍

Skrevet

Er dette på Sørlandet?

Anonymous poster hash: 090df...5a4

Skrevet

Het tips til de som er utro - drit i å ligge med andre før dere har avsluttet et forhold. Og ti dere som vet om utroskapen, men skjuler det av solidaritet med den som er utro - for noen drittfolk. Håper at dere aldri får oppleve at deres partner går bak ryggen deres og puler andre uten skrupler - det er noen av de vondeste følelsene man kan ha.

Anonymous poster hash: 80454...792
Skrevet

Hva stod det i sms'en da siden du er sikker på at den ikke var ment til konen/mannen? Svarte vedkommende deg?

Anonymous poster hash: 6e855...929

Skrevet

Amatørtabbe.

Og igjen klarer du ikke å la være å svare i utroskapstråder... Hehe :)

Skrevet

Amatørtabbe.

Du mener jeg skal svare overalt ellers men ikke her? Fordi det trigger psykosen din?

Skrevet

Amatørtabbe.

Du mener jeg skal svare overalt ellers men ikke her? Fordi det trigger psykosen din?

Du er så glad i navnekalling, å stille diagnoser osv. Du besvarer alle, absolutt alle tråder om utroskap, for å fremheve hvor herlig du synes utroskap er, og hvor dumme folk er som reagerer negativt på det, er. Det er nok ikke jeg som har psykose... Ifølge deg er alle dumme, evneveike, psykotiske eller innehavere av en annen diagnose, som helst ikke burde formere seg. Stormannsgalskap er faktisk en passende diagnose her...

Skrevet

Amatørtabbe.

Du er så glad i navnekalling, å stille diagnoser osv. Du besvarer alle, absolutt alle tråder om utroskap, for å fremheve hvor herlig du synes utroskap er, og hvor dumme folk er som reagerer negativt på det, er. Det er nok ikke jeg som har psykose... Ifølge deg er alle dumme, evneveike, psykotiske eller innehavere av en annen diagnose, som helst ikke burde formere seg. Stormannsgalskap er faktisk en passende diagnose her...

Du er virkelig ute på tur. Men det vet du, ikke sant?

Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å krangle med luten i slike tråder. Hun digger å provosere dere med syrlige kommentarer og dermed sporer hele tråden av.

Ingen er vel uenig i at det er en amatørtabbe eller mer en generaltabbe, å sende en avslørende tekstmelding feil?

Når det er sagt så burde hi ha sendt meldingen videre til den bedratte parten og lent seg tilbake og sett på showet

Skrevet

Skjønner ikke at dere gidder å krangle med luten i slike tråder. Hun digger å provosere dere med syrlige kommentarer og dermed sporer hele tråden av.

Jeg har større problemer med å skjønne hvorfor noen i det hele tatt lar seg provosere av innleggene hennes lenger. De er jo ikke provoserende, bare forutsigbare og plumpe.

Anonymous poster hash: 9be3a...827

Skrevet

Omg.

Anonymous poster hash: 6a8d5...5df

Skrevet

Hvordan vet du at den ikke var til kona/ mannen...?

Anonymous poster hash: 4e59b...d4c

Skrevet

Hva stod det i meldingen HI?

Anonymous poster hash: faee8...f0f

Skrevet

??

Anonymous poster hash: 0d07a...b5b

Skrevet

Hvorfor skulle hun gjøre det? Hun burde sende den til denne personens ektefelle/samboer. HI har ikke taushetsplikt. Hvorfor skal hun beskytte en som bedrar?

Anonymous poster hash: 089ff...680

Skrevet

Hvorfor skulle hun gjøre det? Hun burde sende den til denne personens ektefelle/samboer. HI har ikke taushetsplikt. Hvorfor skal hun beskytte en som bedrar?

Anonymous poster hash: 089ff...680

Er da ikke hi's plikt og fortelle slikt, det er det mannen som skal gjøre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...